5. Pachete software,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două la...
5. Pachete software,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două laboratoare inteligente cu echipamente performante, va oferi elevilor un instrument educaţional şi de evaluare cuprinzător şi de înaltă calitate, pentru a asigura posibilitatea unui proces educaţional eficient, orientat către calitatea competenţelor fixate elevilor.
Cantitatea si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate :
1.Kit google workspace : 1 buc
2. Adobe : 1 buc
3. Licenta Microsoft 365 A3 : 1 buc
4. Achiziţionarea de conţinut educaţional : 2 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;.
4. Kit-uri robotice,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două laboratoare inteligente cu echipamente performante, va oferi elevilor un instrument educaţional şi de evaluare cuprinzător şi de înaltă calitate, pentru a asigura posibilitatea unui proces educaţional eficient, orientat către calitatea competenţelor fixate elevilor.
Cantitatea si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate :
1. Robot educaţional: braţ robotic stand-alone sau montat pe o platformă mobilă sau în cadrul unui alt tip de angrenaj : 2 buc
2. Kituri robotice pentru începători sau avansaţi : 2 buc
3. Kituri robotice pentru începători sau avansaţi: 1 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;.
6. Echipamente educationale,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două laboratoare inteligente cu echipamente performante, va oferi elevilor un instrument educaţional şi de evaluare cuprinzător şi de înaltă calitate, pentru a asigura posibilitatea unui proces educaţional eficient, orientat către calitatea competenţelor fixate elevilor.
Cantitatea si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate :
1. Kit Prolang 30+1 : 1 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;.
7. Echipamente optionale-mobilier integrat,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două laboratoare inteligente cu echipamente performante, va oferi elevilor un instrument educaţional şi de evaluare cuprinzător şi de înaltă calitate, pentru a asigura posibilitatea unui proces educaţional eficient, orientat către calitatea competenţelor fixate elevilor.
Cantitatea si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate :
1.Masa si scaun cursant plus catedra profesor : 2 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;.
2. Echipamente audio-video,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două laboratoare inteligente cu echipamente performante, va oferi elevilor un instrument educaţional şi de evaluare cuprinzător şi de înaltă calitate, pentru a asigura posibilitatea unui proces educaţional eficient, orientat către calitatea competenţelor fixate elevilor.
Cantitatea si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate :
1. Ochelari de realitate virtuală VR/AR : 4 buc
2. Ochelari de realitate virtuală VR/AR: 4 buc
3. Cameră videoconferinţă :2 buc
4. Sistem sunet : 1 buc
5. Sistem sunet :1 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;.
3. Echipamente 3D,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două laboratoare inteligente cu echipamente performante, va oferi elevilor un instrument educaţional şi de evaluare cuprinzător şi de înaltă calitate, pentru a asigura posibilitatea unui proces educaţional eficient, orientat către calitatea competenţelor fixate elevilor.
Cantitatea si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate :
1. Imprimantă 3D monocromă : 2 buc
2. Imprimantă 3D policolora : 1 buc
3. Imprimantă 3D policolora :1 buc
4. Scanner 3D fix : 2 buc
5. Creion 3D : 4 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;.
1. Echipamente IT &C,
Autoritatea Contractantă reprezintă o instituţie publică. Dotarea cu aceste echipamente contribuie la atingerea obiectivelor de dezvoltare regională, inovare şi specializare inteligentă, dat fiind faptul că prin activităţile si achiziţiile propuse va genera pentru elevi şi profesori, un set de cunoştinţe şi competenţe tehnice specifice, care să fie competitive pe piaţa UE. Dotarea a două laboratoare inteligente cu echipamente performante, va oferi elevilor un instrument educaţional şi de evaluare cuprinzător şi de înaltă calitate, pentru a asigura posibilitatea unui proces educaţional eficient, orientat către calitatea competenţelor fixate elevilor.
Cantitatea si tipul produselor ce urmeaza a fi achizitionate :
1. Display interactiv (tablă interactivă) : 2 buc
2. Suport pentru display interactiv: 2 buc
3. Desktop + Monitor :12 buc
4. Desktop + Monitor: 13 buc
5. Tablete chromebook + casca : 20 buc
6. Tablete/laptop cu touchscreen plus casca : 15 buc
7. Conectarea dispozitivelor la reţeaua de comunicaţii a UIP/UC : 2 buc
8. Statie incarcare 30+ dispozitive 2 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;
Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor..