Dotarea cu echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din UAT Şeitin (10 loturi)
Proiectul Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant din UAT Seitin", cod F-PNRR-Dotari-2023-1128, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digital...
Dotarea cu echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din UAT Şeitin (10 loturi)
Proiectul Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant din UAT Seitin", cod F-PNRR-Dotari-2023-1128, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învăţământul tehnic superior \Investiţia 13. Echiparea laboratoarelor informatice din şcolile de educaţie şi formare profesională (EFP) şi \Investiţia 14. Echiparea atelierelor de practică din unităţile de învăţământ profesional şi tehnic şi Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ precum şi Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcţie şi dotare în sistemul de învăţământ preuniversitar\ Investiţia 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare şi laboratoarele/atelierele şcolare, Contract de finanţare nr. 946DOT ⁄ 2023.
Obiectul achiziţiei/procedurii: Dotarea cu echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din UAT Şeitin (10 loturi)
Concret, achiziţia vizează furnizarea de digitale şi echipamente a ŞŞcolii Gimnaziale "Ştefan Bozian" şi activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora (acolo unde este cazul) împărţite pe loturi după cum urmează:
LOT 1 – Achizitionare sistem desktop + monitor laborator informatică
LOT 2 - Echipamente procesare imagine laborator informatică
LOT 3 - – Unităţi periferice de intrare laborator informatică
LOT 4 – Achizitionare laptop pentru săli de clasă
LOT 5 – Echipamente procesare imagine săli de clasă
LOT 6 - – Unitati periferice de intrare săli de clasă
LOT 7 – Videoproiectoare si accesorii săli de Clasă
LOT 8 – Laminator săli de clasă
LOT 9 – Achizitionare laptop cabinet psiho
LOT 10 – Videoproiectoare si accesorii cabinet psiho
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.