Aspecte supuse consultării:
1. Modul combinat controller cu cititor pentru coduri de bare si cititor RFID
Este un modul inteligent pentru scanarea codurilor de bare 1D si 2D precum si a cardurilor RFID. Este responsabil cu managementul zonei de acces, validează biletele utilizatorilor si transmite datele către serverul cu baza de date.
Cerinţe minime pentru echipament de tip „modul combinat controller cu cititor pentr...
Aspecte supuse consultării:
1. Modul combinat controller cu cititor pentru coduri de bare si cititor RFID
Este un modul inteligent pentru scanarea codurilor de bare 1D si 2D precum si a cardurilor RFID. Este responsabil cu managementul zonei de acces, validează biletele utilizatorilor si transmite datele către serverul cu baza de date.
Cerinţe minime pentru echipament de tip „modul combinat controller cu cititor pentru coduri de bare si cititor RFID”:
1. Sa permită montajul pe terminalele existente pentru controlul accesului
2. Sa funcţioneze într-un interval de temperaturi cuprins intre -20° si + 50° C
3. Carcasa rezistenta la intemperii cu clasa de protecţie IP54
4. Umiditate relativa acceptata de la 0% la 90%, fără condensare
5. Alimentare cu energie electrica 24V DC ± 5 %
6. Procesor ARM Cortex A9, min. 800MHz Dual Core
7. Memorie program min. 4GB flash on-board eMMC, memorie date min. 4GB flash card µSD
8. Magistrala seriala pentru comunicaţii interne cu celelalte module, in sistem CAN BUS. Comunicaţia cu modulul turnichet se face in sistem CAN.
9. Conexiuni: 1xLAN, 2xUSB, 1xCOM, 1xI/O
10. Interfaţă WEB pentru configurare
11. Afişaj 7” PCAP Tactil, 800 x 480, IPS, 800 cd/m² cu posibilitatea de a interacţiona cu utilizatorul sau personalul de service prin mesaje personalizate, afişare ora exactă, mesaje utilitare/publicitare
12. Audio: difuzor si microfon incorporate, cu posibilitatea de a emite mesaje sonore personalizabile pentru toate evenimentele
13. Semnalizare optică personalizabilă, in 2 culori verde/roşu, pentru toate evenimentele
14. Senzori pentru detectarea direcţiei din care se apropie utilizatorul intrare/ieşire astfel încât poarta de acces sa comute rapid intre intrare sau ieşire
15. Citirea codurilor de bare in formate 1D si 2D de pe bilete din hârtie, PVC, bilete electronice tipărite acasă, dispozitive mobile cu ecran de tip telefon/tabletă. Zona de scanare/citire trebuie sa fie suficient de generoasa astfel încât sa permită cu mare uşurinţa citirea biletelor de pe terminale mobile de tip telefon/tabletă.
16. Citirea cardurilor RFID ISO 15693 sau ISO 14443 de la o distanta ≤ 10 cm si cu un timp de citire < 100ms
17. Pentru situaţii de urgenta, atunci când datorita unor cauze externe a fost întreruptă conexiunea cu baza de date, trebuie sa fie capabil sa funcţioneze in regim offline, oferind cele mai importante caracteristici
2. Dispozitiv mobil pentru verificare bilete/abonamente
Cerinţe minime:
1. Sa funcţioneze într-un interval de temperaturi cuprins intre -20° si + 50° C
2. Carcasa rezistenta la intemperii cu clasa de protecţie IP67
3. Umiditate relativa acceptata de la 0% la 85%, fără condensare
4. Greutate maxima 380g
5. Ecran tactil capacitiv (multipoint), LED
6. Procesor Dual Core 1,7GHz
7. Memorie RAM 1GB si Flash 8GB
8. Doua porturi USB 2.0
9. Scanner coduri de bare 1D si 2D
10. Cititor carduri RFID ISO14443 si ISO15693
11. Comunicaţii:
a. min. 2 porturi pentru SIM - WWAN LTE, UMTS, HSPA
b. WLAN IEEE 5GHz, 802,11a/n, pana la 150Mbit/sec
12. Aplicaţie pentru funcţionare în regim de „poartă de acces”
a. Posibilitate de a citi bilete cu coduri de bare 1D si 2D, si carduri RFID ISO14443 si ISO15693
b. Posibilitate de afişare integral date despre bilet si valabilitatea acestuia, marcate cu culoarea verde daca biletul este valid sau cu culoarea roşu daca biletul este invalid
c. După citirea unui bilet valid, dispozitivul simulează comportamentul unei porţi de acces, marchează biletul ca si „folosit” si transmite înregistrarea către baza de date
d. Istoricul cu toate tranzacţiile din ziua respectiva va fi stocat local
13. Aplicaţie pentru „control bilete”
a. Citeşte bilete cu coduri de bare 1D si 2D, si carduri RFID ISO14443 si ISO15693
b. Afişează toate datele despre bilet, valabilitatea acestuia, daca a fost folosit si unde a fost folosit
c. După citirea unui bilet, tranzacţia este stocata local si transmisa către serverul central
d. Istoricul cu toate tranzacţiile din ziua respectiva va fi stocat local
e. Funcţie de blocare imediată a biletului
14. Pentru situaţii de urgenta, atunci când datorita unor cauze externe a fost întreruptă conexiunea cu baza de date, trebuie sa fie capabil sa funcţioneze in regim offline, oferind cele mai importante caracteristici
3. Server si baza de date
Soluţia oferita trebuie realizata ca un cluster activ-pasiv, trebuie sa aibă un design redundant, sa fie împărţita în două locaţii şi să permită oglindirea integrală a datelor.
Cerinţe minime:
• Hardware si software sa fie produse de marcă ale unor fabricanţi bine cunoscuţi
• Monitorizare extinsă, suport tehnic şi service garantat intervenţie în max. 24 de ore de la sesizare, aceste servicii cu aplicabilitate pentru o perioada de min. 5 ani, pentru orice erori care care-l fac inutilizabil.
• Autorizări si autentificări efectuate uniform folosind Active Directory
• Baza sistemului trebuie sa fie un cluster vSphere format din trei servere ESXi
• Pentru a garanta redundanta se vor prevedea două switch-uri de tip ToR(top of the rack) min 4 porturi populate cu SFP+( 10GB).
• Pentru a asigura memorie suficienta se va prevedea un cluster virtual de stocare bazat pe iSCSI
• Virtualizarea se va realiza prin utilizarea cate unui server pentru fiecare locaţie, cele doua locaţii trebuie sa fie conectate fizic prin fibră optică
• Sistemul propus trebuie sa permită actualizarea ulterioara a procesoarelor, a memoriei precum si spaţiului de stocare
• Trebuie sa fie prevăzut cu soluţie pentru backup si recuperare a sistemului in caz de dezastru
• Trebuie sa fie prevăzut cu toate licenţele necesare pentru punerea in funcţiune a sistemului
• Trebuie sa includă sistem de operare Windows Server 2016, Oracle Linux 7, Oracle 11g, Oracle SE2 Versiune 12C
• Aplicaţie WEB pentru: managementul ocupării locurilor, generare rapoarte cu informaţii in timp real despre ocuparea zonelor, sectoarelor si tribunelor
• Aplicaţia WEB obligatoriu compatibilă şi să permită integrarea cu operatori independenţi de procesare a biletelor (API)
• Interfaţă offline pentru vânzarea biletelor
4. Servicii asociate
• Servicii de instalare, teste de funcţionare, servicii de instruire personal pentru utilizare
• Servicii de mentenanţă anuală software (aplicaţie web) şi suport licenţe, suport tehnic ore de program/intervenţii urgenţe, perioada post-garanţie