2. Lot II - ,,Elaborarea documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAC şi DTOE pentru: "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe: D58, D109, D113, IRE (P37), M1 şi M7 din municipiul Zalău",
Autoritatea Contractantă pune la dispoziţia prestatorilor, Certificatele de Urbanism aferente blocurilor care fac obiectul prezentei proceduri. În cadrul contractului se vor presta următoarele servici...
2. Lot II - ,,Elaborarea documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAC şi DTOE pentru: "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe: D58, D109, D113, IRE (P37), M1 şi M7 din municipiul Zalău",
Autoritatea Contractantă pune la dispoziţia prestatorilor, Certificatele de Urbanism aferente blocurilor care fac obiectul prezentei proceduri. În cadrul contractului se vor presta următoarele servicii/activităţi şi se vor elabora următoarele documentaţii pentru fiecare bloc:Etapa I:Expertiză tehnică - întocmită de către expertul tehnic atestat; Expertiza tehnică se realizează pentru analiza structurii de rezistenţă a blocului de locuinţe din punctul de vedere al asigurării cerinţei esentiale "rezistenţa mecanică şi stabilitate", urmărind metoda calitativă prevăzută de reglementările tehnice în vigoare. Raportul se elaborează conform Codului de proiectare seismică — Partea a III-a — Prevederi pentru evaluarea seismică a clădirilor existente, indicativ P 100-3/2018" sau varianta în vigoare la momentul depunerii cererii de finanţare. -Raportul trebuie să evidenţieze clar, în partea de concluzii, clasa de risc seismic în care este încadrată clădirea şi faptul că nu sunt necesare lucrări de intervenţie structurale pentru realizarea lucrărilor de eficienţă energetică propuse. De asemenea, în expertiză se vor preciza următoarele:-dacă blocul a fost sau nu construit cu spaţii comerciale la parter – informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-anul construirii clădirii - informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-fundamentarea măsurilor de tip I, după caz.Audit energetic – Raportul de audit energetic se elaborează în conformitate cu legislaţia în vigoare (se va avea în vedere fie Ordinul nr. 157/2007, fie Mc 001 – 2022). Din Raportul de audit energetic, care cuprinde fişa de analiză termică şi energetică, expertiza energetică, certificatul de performanţă energetică, măsuri recomandate şi analiza tehnico-economică a acestora, trebuie să rezulte prin intervenţiile propuse o reducere a consumului de energie primară, precum şi a emisiilor de CO2, de minim 40%, în comparaţie cu starea de pre-renovare. Intervenţiile propuse pentru componentă (bloc) trebuie să conducă la o reducere a consumului anual de energie finală pentru încălzire de cel puţin 50% faţă de consumul anual de energie finală pentru încălzire înainte de renovare. Auditorul va ţine cont în elaborarea raportului de "Anexa II.10 Lista indicatorilor de realizare, de rezultat şi suplimentari specifici apelului de proiecte" a Ghidului de finanţare. Auditorul va ţine cont de Anexa II.3 - Elemente relevante pentru evaluarea subcriteriului 3.1 din Grila ETF MC001/ Ordin nr. 157 şi va elabora raportul de audit energetic astfel încât acesta să răspundă la cerinţele Anexei.D.A.L.I. şi deviz general - elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG nr. 907/2016, inclusiv studii de specialitate dacă este cazul; Contractantul se va asigura că respectă Anexa II.2 - Grila de analiza a conformităţii şi calitatii DALI sau PT a Ghidului de finanţare; devizul va fi elaborat pe obiecte: -lucrări de eficienţă energetică, din care lucrări comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-lucrări conexe, din care comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-în situaţia spaţiilor deţinute de IMM ce pot beneficia de ajutor de stat, se va prezenta obligatoriu deviz pe obiect, respectiv formularele F2, pentru lucrări eligibile şi lucrări neeligibile, în funcţie de caz-organizare de şantier-devizul va fi însoţit de documente pentru justificarea preţurilor: pentru echipamentele/utilajele/dotările eligibile se vor depune 3 oferte de preţ/printscreenuri, iar pentru lucrările eligibile se pot depune fie 3 oferte de preţ, fie listele de cantităţi care au stat la baza fixării preţurilor unitare; în acest sens, Contractantul va completa Anexa II.8 - Centralizator privind justificarea costurilor directe cuprinse în bugetul cererii de finanţare din Ghidul de finanţare.-Contractantul va avea în vedere aplicarea D.N.S.H. (se vedea pct. 2.2 al prezentului Caiet de sarcini).-Contractantul va elabora Anexa II.7 - Centralizatorul situaţiilor descrise la punctele 3, 4 şi 5 din Anexa II.4 - Situaţii particulare aplicabile din Ghidul de finanţare-Documentaţiile pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism şi obţinerea acestora.Termen de predare: 45 zile de la semnarea contractului.Informatiile complete pentru elaborarea documentaţilor aferente Etapei II şi Etapei III se regăsesc în Secţiuea II.2.14 Informatii suplimentare.
4. Lot IV - ,,Elaborarea documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAC şi DTOE pentru: "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe: G4, SB7, SB9, SB11 şi G3 din municipiul Zalău",
Autoritatea Contractantă pune la dispoziţia prestatorilor, Certificatele de Urbanism aferente blocurilor care fac obiectul prezentei proceduri. În cadrul contractului se vor presta următoarele servicii/activităţi şi se vor elabora următoarele documentaţii pentru fiecare bloc:Etapa I:Expertiză tehnică - întocmită de către expertul tehnic atestat; Expertiza tehnică se realizează pentru analiza structurii de rezistenţă a blocului de locuinţe din punctul de vedere al asigurării cerinţei esentiale "rezistenţa mecanică şi stabilitate", urmărind metoda calitativă prevăzută de reglementările tehnice în vigoare. Raportul se elaborează conform Codului de proiectare seismică — Partea a III-a — Prevederi pentru evaluarea seismică a clădirilor existente, indicativ P 100-3/2018" sau varianta în vigoare la momentul depunerii cererii de finanţare. -Raportul trebuie să evidenţieze clar, în partea de concluzii, clasa de risc seismic în care este încadrată clădirea şi faptul că nu sunt necesare lucrări de intervenţie structurale pentru realizarea lucrărilor de eficienţă energetică propuse. De asemenea, în expertiză se vor preciza următoarele:-dacă blocul a fost sau nu construit cu spaţii comerciale la parter – informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-anul construirii clădirii - informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-fundamentarea măsurilor de tip I, după caz.Audit energetic – Raportul de audit energetic se elaborează în conformitate cu legislaţia în vigoare (se va avea în vedere fie Ordinul nr. 157/2007, fie Mc 001 – 2022). Din Raportul de audit energetic, care cuprinde fişa de analiză termică şi energetică, expertiza energetică, certificatul de performanţă energetică, măsuri recomandate şi analiza tehnico-economică a acestora, trebuie să rezulte prin intervenţiile propuse o reducere a consumului de energie primară, precum şi a emisiilor de CO2, de minim 40%, în comparaţie cu starea de pre-renovare. Intervenţiile propuse pentru componentă (bloc) trebuie să conducă la o reducere a consumului anual de energie finală pentru încălzire de cel puţin 50% faţă de consumul anual de energie finală pentru încălzire înainte de renovare. Auditorul va ţine cont în elaborarea raportului de "Anexa II.10 Lista indicatorilor de realizare, de rezultat şi suplimentari specifici apelului de proiecte" a Ghidului de finanţare. Auditorul va ţine cont de Anexa II.3 - Elemente relevante pentru evaluarea subcriteriului 3.1 din Grila ETF MC001/ Ordin nr. 157 şi va elabora raportul de audit energetic astfel încât acesta să răspundă la cerinţele Anexei.D.A.L.I. şi deviz general - elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG nr. 907/2016, inclusiv studii de specialitate dacă este cazul; Contractantul se va asigura că respectă Anexa II.2 - Grila de analiza a conformităţii şi calitatii DALI sau PT a Ghidului de finanţare; devizul va fi elaborat pe obiecte: -lucrări de eficienţă energetică, din care lucrări comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-lucrări conexe, din care comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-în situaţia spaţiilor deţinute de IMM ce pot beneficia de ajutor de stat, se va prezenta obligatoriu deviz pe obiect, respectiv formularele F2, pentru lucrări eligibile şi lucrări neeligibile, în funcţie de caz-organizare de şantier-devizul va fi însoţit de documente pentru justificarea preţurilor: pentru echipamentele/utilajele/dotările eligibile se vor depune 3 oferte de preţ/printscreenuri, iar pentru lucrările eligibile se pot depune fie 3 oferte de preţ, fie listele de cantităţi care au stat la baza fixării preţurilor unitare; în acest sens, Contractantul va completa Anexa II.8 - Centralizator privind justificarea costurilor directe cuprinse în bugetul cererii de finanţare din Ghidul de finanţare.-Contractantul va avea în vedere aplicarea D.N.S.H. (se vedea pct. 2.2 al prezentului Caiet de sarcini).-Contractantul va elabora Anexa II.7 - Centralizatorul situaţiilor descrise la punctele 3, 4 şi 5 din Anexa II.4 - Situaţii particulare aplicabile din Ghidul de finanţare-Documentaţiile pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism şi obţinerea acestora.Termen de predare: 45 zile de la semnarea contractului.Informatii complete privind elaborarea documentaţiilor aferente Etapei I şi Etapei II se regasesc la Sectiunea II.2.14 Informatii suplimentare.
1. Lot I - ,,Elaborarea documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAC şi DTOE pentru: "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe: D28, 1PRIM, 2PRIM, 3PRIM şi D34-36 din municipiul Zalău",
Autoritatea Contractantă pune la dispoziţia prestatorilor, Certificatele de Urbanism aferente blocurilor care fac obiectul prezentei proceduri. În cadrul contractului se vor presta următoarele servicii/activităţi şi se vor elabora următoarele documentaţii pentru fiecare bloc:Etapa I:Expertiză tehnică - întocmită de către expertul tehnic atestat; Expertiza tehnică se realizează pentru analiza structurii de rezistenţă a blocului de locuinţe din punctul de vedere al asigurării cerinţei esentiale "rezistenţa mecanică şi stabilitate", urmărind metoda calitativă prevăzută de reglementările tehnice în vigoare. Raportul se elaborează conform Codului de proiectare seismică — Partea a III-a — Prevederi pentru evaluarea seismică a clădirilor existente, indicativ P 100-3/2018" sau varianta în vigoare la momentul depunerii cererii de finanţare. -Raportul trebuie să evidenţieze clar, în partea de concluzii, clasa de risc seismic în care este încadrată clădirea şi faptul că nu sunt necesare lucrări de intervenţie structurale pentru realizarea lucrărilor de eficienţă energetică propuse. De asemenea, în expertiză se vor preciza următoarele:-dacă blocul a fost sau nu construit cu spaţii comerciale la parter – informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-anul construirii clădirii - informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-fundamentarea măsurilor de tip I, după caz.Audit energetic – Raportul de audit energetic se elaborează în conformitate cu legislaţia în vigoare (se va avea în vedere fie Ordinul nr. 157/2007, fie Mc 001 – 2022). Din Raportul de audit energetic, care cuprinde fişa de analiză termică şi energetică, expertiza energetică, certificatul de performanţă energetică, măsuri recomandate şi analiza tehnico-economică a acestora, trebuie să rezulte prin intervenţiile propuse o reducere a consumului de energie primară, precum şi a emisiilor de CO2, de minim 40%, în comparaţie cu starea de pre-renovare. Intervenţiile propuse pentru componentă (bloc) trebuie să conducă la o reducere a consumului anual de energie finală pentru încălzire de cel puţin 50% faţă de consumul anual de energie finală pentru încălzire înainte de renovare. Auditorul va ţine cont în elaborarea raportului de "Anexa II.10 Lista indicatorilor de realizare, de rezultat şi suplimentari specifici apelului de proiecte" a Ghidului de finanţare. Auditorul va ţine cont de Anexa II.3 - Elemente relevante pentru evaluarea subcriteriului 3.1 din Grila ETF MC001/ Ordin nr. 157 şi va elabora raportul de audit energetic astfel încât acesta să răspundă la cerinţele Anexei.D.A.L.I. şi deviz general - elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG nr. 907/2016, inclusiv studii de specialitate dacă este cazul; Contractantul se va asigura că respectă Anexa II.2 - Grila de analiza a conformităţii şi calitatii DALI sau PT a Ghidului de finanţare; devizul va fi elaborat pe obiecte: -lucrări de eficienţă energetică, din care lucrări comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-lucrări conexe, din care comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-în situaţia spaţiilor deţinute de IMM ce pot beneficia de ajutor de stat, se va prezenta obligatoriu deviz pe obiect, respectiv formularele F2, pentru lucrări eligibile şi lucrări neeligibile, în funcţie de caz-organizare de şantier-devizul va fi însoţit de documente pentru justificarea preţurilor: pentru echipamentele/utilajele/dotările eligibile se vor depune 3 oferte de preţ/printscreenuri, iar pentru lucrările eligibile se pot depune fie 3 oferte de preţ, fie listele de cantităţi care au stat la baza fixării preţurilor unitare; în acest sens, Contractantul va completa Anexa II.8 - Centralizator privind justificarea costurilor directe cuprinse în bugetul cererii de finanţare din Ghidul de finanţare.-Contractantul va avea în vedere aplicarea D.N.S.H. (se vedea pct. 2.2 al prezentului Caiet de sarcini).-Contractantul va elabora Anexa II.7 - Centralizatorul situaţiilor descrise la punctele 3, 4 şi 5 din Anexa II.4 - Situaţii particulare aplicabile din Ghidul de finanţare-Documentaţiile pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism şi obţinerea acestora.Termen de predare: 45 zile de la semnarea contractului.Informaţii cu privire la elaborarea Etapei II şi III se regasesc in Sectiunea II.2.14 Informatii suplimentare.
5. Lot V - ,,Elaborarea documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAC şi DTOE pentru: "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe: G88, MV5, D26, D25 şi D7 din municipiul Zalău",
Autoritatea Contractantă pune la dispoziţia prestatorilor, Certificatele de Urbanism aferente blocurilor care fac obiectul prezentei proceduri. În cadrul contractului se vor presta următoarele servicii/activităţi şi se vor elabora următoarele documentaţii pentru fiecare bloc:Etapa I:Expertiză tehnică - întocmită de către expertul tehnic atestat; Expertiza tehnică se realizează pentru analiza structurii de rezistenţă a blocului de locuinţe din punctul de vedere al asigurării cerinţei esentiale "rezistenţa mecanică şi stabilitate", urmărind metoda calitativă prevăzută de reglementările tehnice în vigoare. Raportul se elaborează conform Codului de proiectare seismică — Partea a III-a — Prevederi pentru evaluarea seismică a clădirilor existente, indicativ P 100-3/2018" sau varianta în vigoare la momentul depunerii cererii de finanţare. -Raportul trebuie să evidenţieze clar, în partea de concluzii, clasa de risc seismic în care este încadrată clădirea şi faptul că nu sunt necesare lucrări de intervenţie structurale pentru realizarea lucrărilor de eficienţă energetică propuse. De asemenea, în expertiză se vor preciza următoarele:-dacă blocul a fost sau nu construit cu spaţii comerciale la parter – informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-anul construirii clădirii - informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-fundamentarea măsurilor de tip I, după caz.Audit energetic – Raportul de audit energetic se elaborează în conformitate cu legislaţia în vigoare (se va avea în vedere fie Ordinul nr. 157/2007, fie Mc 001 – 2022). Din Raportul de audit energetic, care cuprinde fişa de analiză termică şi energetică, expertiza energetică, certificatul de performanţă energetică, măsuri recomandate şi analiza tehnico-economică a acestora, trebuie să rezulte prin intervenţiile propuse o reducere a consumului de energie primară, precum şi a emisiilor de CO2, de minim 40%, în comparaţie cu starea de pre-renovare. Intervenţiile propuse pentru componentă (bloc) trebuie să conducă la o reducere a consumului anual de energie finală pentru încălzire de cel puţin 50% faţă de consumul anual de energie finală pentru încălzire înainte de renovare. Auditorul va ţine cont în elaborarea raportului de "Anexa II.10 Lista indicatorilor de realizare, de rezultat şi suplimentari specifici apelului de proiecte" a Ghidului de finanţare. Auditorul va ţine cont de Anexa II.3 - Elemente relevante pentru evaluarea subcriteriului 3.1 din Grila ETF MC001/ Ordin nr. 157 şi va elabora raportul de audit energetic astfel încât acesta să răspundă la cerinţele Anexei.D.A.L.I. şi deviz general - elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG nr. 907/2016, inclusiv studii de specialitate dacă este cazul; Contractantul se va asigura că respectă Anexa II.2 - Grila de analiza a conformităţii şi calitatii DALI sau PT a Ghidului de finanţare; devizul va fi elaborat pe obiecte: -lucrări de eficienţă energetică, din care lucrări comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-lucrări conexe, din care comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-în situaţia spaţiilor deţinute de IMM ce pot beneficia de ajutor de stat, se va prezenta obligatoriu deviz pe obiect, respectiv formularele F2, pentru lucrări eligibile şi lucrări neeligibile, în funcţie de caz-organizare de şantier-devizul va fi însoţit de documente pentru justificarea preţurilor: pentru echipamentele/utilajele/dotările eligibile se vor depune 3 oferte de preţ/printscreenuri, iar pentru lucrările eligibile se pot depune fie 3 oferte de preţ, fie listele de cantităţi care au stat la baza fixării preţurilor unitare; în acest sens, Contractantul va completa Anexa II.8 - Centralizator privind justificarea costurilor directe cuprinse în bugetul cererii de finanţare din Ghidul de finanţare.-Contractantul va avea în vedere aplicarea D.N.S.H. (se vedea pct. 2.2 al prezentului Caiet de sarcini).-Contractantul va elabora Anexa II.7 - Centralizatorul situaţiilor descrise la punctele 3, 4 şi 5 din Anexa II.4 - Situaţii particulare aplicabile din Ghidul de finanţare-Documentaţiile pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism şi obţinerea acestora.Termen de predare: 45 zile de la semnarea contractului.Informatii complete privind elaborarea documentatilor aferente Etapei II şi Etapei III se regasesc la Sectiunea II.2.14 Informatii suplimentare.
3. Lot III - ,,Elaborarea documentaţiei tehnico-economice fazele DALI, PT, DTAC şi DTOE pentru: "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe: Flora, IJCL-A, 80 BCD, 28 ABC şi B28 din municipiul Zalău",
Autoritatea Contractantă pune la dispoziţia prestatorilor, Certificatele de Urbanism aferente blocurilor care fac obiectul prezentei proceduri. În cadrul contractului se vor presta următoarele servicii/activităţi şi se vor elabora următoarele documentaţii pentru fiecare bloc:Etapa I:Expertiză tehnică - întocmită de către expertul tehnic atestat; Expertiza tehnică se realizează pentru analiza structurii de rezistenţă a blocului de locuinţe din punctul de vedere al asigurării cerinţei esentiale "rezistenţa mecanică şi stabilitate", urmărind metoda calitativă prevăzută de reglementările tehnice în vigoare. Raportul se elaborează conform Codului de proiectare seismică — Partea a III-a — Prevederi pentru evaluarea seismică a clădirilor existente, indicativ P 100-3/2018" sau varianta în vigoare la momentul depunerii cererii de finanţare. -Raportul trebuie să evidenţieze clar, în partea de concluzii, clasa de risc seismic în care este încadrată clădirea şi faptul că nu sunt necesare lucrări de intervenţie structurale pentru realizarea lucrărilor de eficienţă energetică propuse. De asemenea, în expertiză se vor preciza următoarele:-dacă blocul a fost sau nu construit cu spaţii comerciale la parter – informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-anul construirii clădirii - informaţia va fi furnizată de Autoritatea Contractantă-fundamentarea măsurilor de tip I, după caz.Audit energetic – Raportul de audit energetic se elaborează în conformitate cu legislaţia în vigoare (se va avea în vedere fie Ordinul nr. 157/2007, fie Mc 001 – 2022). Din Raportul de audit energetic, care cuprinde fişa de analiză termică şi energetică, expertiza energetică, certificatul de performanţă energetică, măsuri recomandate şi analiza tehnico-economică a acestora, trebuie să rezulte prin intervenţiile propuse o reducere a consumului de energie primară, precum şi a emisiilor de CO2, de minim 40%, în comparaţie cu starea de pre-renovare. Intervenţiile propuse pentru componentă (bloc) trebuie să conducă la o reducere a consumului anual de energie finală pentru încălzire de cel puţin 50% faţă de consumul anual de energie finală pentru încălzire înainte de renovare. Auditorul va ţine cont în elaborarea raportului de "Anexa II.10 Lista indicatorilor de realizare, de rezultat şi suplimentari specifici apelului de proiecte" a Ghidului de finanţare. Auditorul va ţine cont de Anexa II.3 - Elemente relevante pentru evaluarea subcriteriului 3.1 din Grila ETF MC001/ Ordin nr. 157 şi va elabora raportul de audit energetic astfel încât acesta să răspundă la cerinţele Anexei.D.A.L.I. şi deviz general - elaborate ȋn conformitate cu prevederile art. 9 şi 10 din HG nr. 907/2016, inclusiv studii de specialitate dacă este cazul; Contractantul se va asigura că respectă Anexa II.2 - Grila de analiza a conformităţii şi calitatii DALI sau PT a Ghidului de finanţare; devizul va fi elaborat pe obiecte: -lucrări de eficienţă energetică, din care lucrări comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-lucrări conexe, din care comune şi lucrări individuale (dacă se realizează lucrări individuale la apartamente aflate în proprietatea unor persoane juridice şi/ sau în spaţii cu altă destinaţie decât locuire, acestea trebuie evidenţiate separat pentru a putea încadara cheltuielile corect în bugetul cererii de finanţare)-în situaţia spaţiilor deţinute de IMM ce pot beneficia de ajutor de stat, se va prezenta obligatoriu deviz pe obiect, respectiv formularele F2, pentru lucrări eligibile şi lucrări neeligibile, în funcţie de caz-organizare de şantier-devizul va fi însoţit de documente pentru justificarea preţurilor: pentru echipamentele/utilajele/dotările eligibile se vor depune 3 oferte de preţ/printscreenuri, iar pentru lucrările eligibile se pot depune fie 3 oferte de preţ, fie listele de cantităţi care au stat la baza fixării preţurilor unitare; în acest sens, Contractantul va completa Anexa II.8 - Centralizator privind justificarea costurilor directe cuprinse în bugetul cererii de finanţare din Ghidul de finanţare.-Contractantul va avea în vedere aplicarea D.N.S.H. (se vedea pct. 2.2 al prezentului Caiet de sarcini).-Contractantul va elabora Anexa II.7 - Centralizatorul situaţiilor descrise la punctele 3, 4 şi 5 din Anexa II.4 - Situaţii particulare aplicabile din Ghidul de finanţare-Documentaţiile pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism şi obţinerea acestora.Termen de predare: 45 zile de la semnarea contractului.Informaţii complete privind elaboararea documentaţiilor aferente Etapei II şi Etapei III se regasesc la Sectiunea II.2.14 Informatii suplimentare.