Feedback
I.D.: 51154049

"CORIDOR INTEGRAT DE MOBILITATE – CALEA SURII MICI (Faza DALI + PT + DE + DTAC + DTOE + verificare + obtinerea avizelor + asistenta tehnica)"

Data publicarii
02.11.20 Exista 135.454 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
07.12.20
Pretul estimativ:
667.123,99 RON - 667.123,99 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini coridor mobilitate-semnat.pdf
  2. Certificat Urbanism Coridor-semnat.pdf
  3. Contract Coridor Calea Surii Mici ok-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proictare pentru obiectivul “CORIDOR INTEGRAT DE MOBILITATE– CALEA SURII MICI (Faza DALI + PT + DE + DTAC + DTOE + verificare + obtinerea avizelor + asistenta tehnica)" COD UNIC DE IDENTIFICARE OBIECT CONTRACT: : 4270740_2020_PAAPD1127845 Natura generală a contractului este de prestare servicii de proiectare, care se va desfăşura în doua etape - ETAPA I urmăreşte elaborarea expertizei tehnice şi a doc...
Servicii de proictare pentru obiectivul “CORIDOR INTEGRAT DE MOBILITATE– CALEA SURII MICI (Faza DALI + PT + DE + DTAC + DTOE + verificare + obtinerea avizelor + asistenta tehnica)" COD UNIC DE IDENTIFICARE OBIECT CONTRACT: : 4270740_2020_PAAPD1127845 Natura generală a contractului este de prestare servicii de proiectare, care se va desfăşura în doua etape - ETAPA I urmăreşte elaborarea expertizei tehnice şi a documentaţiei de avizare lucrări de intervenţie (DALI) + avizele solicitate prin C.U. la faza DALI; - ETAPA II vizează realizarea D.T.A.C. + D.E. + P.T. + PAC + verificarea documentaţiei + obţinerea avizelor şi acordurilor la faza PT + asistenţă tehnică Durata contractului: 6 luni : Etapa 1 = 3 luni, Etapa 2 = 3 luni, Asistenta tehnica – se va presta pe toata perioada de intocmire a documentatiilor si pe perioada de executie a lucrarilor. Valoarea estimata a serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie este de : 667.123,99 lei fara TVA. Etapa 1 Elaborare DALI+obtinerea avizelor solicitate prin CU la faza DALI +Expertiza tehnica 270.000,00 lei Etapa 2 PT + DE + DTAC +DTOE 347.123,99 lei Verificare documentatie 20.000,00 lei Asistenta tehnica 30.000,00 lei Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 15. Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"CORIDOR INTEGRAT DE MOBILITATE – CALEA SURII MICI (Faza DALI + PT + DE + DTAC + DTOE + verificare + obtinerea avizelor + asistenta tehnica)" 07.12.20
CORIDOR INTEGRAT DE MOBILITATE – CALEA SURII MICI (Faza DALI + PT + DE + DTAC + DTOE + verificare + obtinerea avizelor + asistenta tehnica) 02.02.21
CORIDOR INTEGRAT DE MOBILITATE – CALEA SURII MICI (Faza DALI + PT + DE + DTAC + DTOE + verificare + obtinerea avizelor + asistenta tehnica)  
CORIDOR INTEGRAT DE MOBILITATE – CALEA SURII MICI (Faza DALI + PT + DE + DTAC + DTOE + verificare + obtinerea avizelor + asistenta tehnica)  
Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilionul Psihiatrie V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu"  
SERVICII DE PROIECTARE, VERIFICARE TEHNICĂ A PROIECTULUI, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI “REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRII C8 – POLICLINICĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. PREDA SIBIU"  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU" PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentaţii de verificatori autorizaţi +obţinere avize + asistenţă tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
,,Proiectare extindere în vederea amenajării spaţiilor de învăţământ la Colegiul Naţional Octavian Goga" PT+DDE+DTAC+obţinerea avizelor şi acordurilor de principiu (la faza PT+DDE)+ verificare documentaţie de către verificatori atestaţi +asistenţă tehnică" din municipiul Sibiu, str. Mitropoliei, nr.34  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare  
TRASEU PIETONAL SI PENTRU BICICLISTI DE-A LUNGUL RAULUI CIBIN (PT + DDE + PAC + Verificare proiect + intocmire Documentatii Tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor + AsistentaTehnica) 05.11.19