Prin adresa nr. 20393/23.05.2022, transmisă de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului - Arad şi înregistrată la Consiliul Judeţean Arad cu nr. 12599/24.05.2022, s-a propus achiziţionarea de servicii sociale pentru 5 grupe de copii/tineri a câte 12 copii/grupă, în centre rezidenţiale pentru copilul separat temporar sau definitiv de părinţii săi: case de tip familial, având cod serviciu social 87...
Prin adresa nr. 20393/23.05.2022, transmisă de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului - Arad şi înregistrată la Consiliul Judeţean Arad cu nr. 12599/24.05.2022, s-a propus achiziţionarea de servicii sociale pentru 5 grupe de copii/tineri a câte 12 copii/grupă, în centre rezidenţiale pentru copilul separat temporar sau definitiv de părinţii săi: case de tip familial, având cod serviciu social 8790-C-I. Serviciile sociale pot fi achiziţionate de către furnizori privaţi de servicii sociale, acreditaţi să acorde servicii sociale şi licenţiaţi pentru tipul de serviciu social - Casă de tip familial, în conformitate cu prevederile Legii nr.197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, cu modificările ulterioare. În prezent, 4 grupe de copii/tineri a câte 12 copii/grupă se află cu măsură de protecţie specială în cadrul D.G.A.S.P – Arad, iar o grupă de copii beneficiază de servicii sociale în baza unui Contract de servicii sociale, încheiat între Judeţul Arad şi Fundaţia BNA Humanitas, care încetează în luna decembrie 2022. Având în vedere necesitatea asigurării continuităţii serviciilor sociale, precum şi nevoia creşterii calităţii acestora, se va initia procedura de achiziţie publică în vederea achiziţionării serviciilor sociale de către un furnizor acreditat de servicii sociale pentru cele 5 grupe de copii a câte 12 copii/grupă, prevăzute în Hotărârea C.J.A . nr. 308 din 30.08.2022.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. art. 161 din Lg 98/2016.