Feedback
I.D.: 35032496

"Consumabile necesare activităţii de birou" (articole de papetarie si alte articole din hartie, articole marunte de birou, accesorii pentru computere)

Data publicarii
04.04.19 Exista 135.004 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30199000-0
Pretul estimativ:
60.504,20 RON - 60.504,20 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consta in achizitionarea "Consumabile necesare activităţii de birou" (articole de papetarie si alte articole din hartie, articole marunte de birou, accesorii pentru computere) necesare pentru sustinerea si implementarea activitatilor de informare, consiliere, mediere, ocupare si antreprenoriat, de autoritatea contractanta in cadrul proiectului derulat in parteneriat "INCLUZIV - investiţie europeană pen...
Obiectul contractului consta in achizitionarea "Consumabile necesare activităţii de birou" (articole de papetarie si alte articole din hartie, articole marunte de birou, accesorii pentru computere) necesare pentru sustinerea si implementarea activitatilor de informare, consiliere, mediere, ocupare si antreprenoriat, de autoritatea contractanta in cadrul proiectului derulat in parteneriat "INCLUZIV - investiţie europeană pentru dezvoltarea socială în Cugir", Cod SMIS 113656, conform cererii de finantare si bugetului aprobat al proiectului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Consumabile necesare activităţii de birou” (articole de papetarie si alte articole din hartie, articole marunte de birou, accesorii pentru computere) 28.02.19
Achizitie echipamente electronice: tabla interactiva cu toate accesoriile incluse 2 bucati si laptop 3 bucati 18.07.18
Achizitie echipamente electronice: tabla interactiva cu toate accesoriile incluse 2 bucati si laptop 3 bucati 15.06.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.  
Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Reabilitare si modernizare Bloc de Garsoniere -str.George Cosbuc nr.8, Cugir, jud. Alba 05.04.19
Produse de curatenie si articole marunte de birou  
Servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Reabilitare si modernizare Bloc de Garsoniere -str.George Cosbuc nr.8, Cugir, jud. Alba  
Servicii dirigentie de santier Bloc de garsoniere -str. George Coşbuc nr.8 ,Cugir  
Servicii organizare campanii de informare şi educare, competiţii sportive şi acţiuni voluntariat în cadrul proiectului "O nouă viaţă în "LUMEA NOUĂ" – Alba Iulia", cod SMIS 136915, proiect cofinanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020  
Servicii organizare campanii de informare şi educare, competiţii sportive şi acţiuni voluntariat în cadrul proiectului "O nouă viaţă în "LUMEA NOUĂ" – Alba Iulia", cod SMIS 136915, proiect cofinanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020