Obiectul contractului este reprezentat de lucrari de construire, conform proiectului tehnic si detaliilor de executie, la obiectivul “Gradinita cu 2 sali de clasa, cu program prelungit, in comuna Razvad, Jud. Dambovita" , procurarea de utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj, precum si procurare dotari.
Gradinita cu program prelungit va fi formata din doua corpuri, cu rost de dilatare intre ele...
Obiectul contractului este reprezentat de lucrari de construire, conform proiectului tehnic si detaliilor de executie, la obiectivul “Gradinita cu 2 sali de clasa, cu program prelungit, in comuna Razvad, Jud. Dambovita" , procurarea de utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj, precum si procurare dotari.
Gradinita cu program prelungit va fi formata din doua corpuri, cu rost de dilatare intre ele; un corp cu regim de inaltime parter si un corp cu regim de inaltime parter si etaj. Gradinita va avea si un loc de joaca. Vor fi construite si anexe, altele decat cele definite ca infrastructura scolara : o platforma deseuri si gunoi menajer, parcare, alei pietonale, alei carosabile, spatii verzi, imprejmuire.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 4 zile de data limita de depunere a ofertelor
Clauză suspensivă: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.