Lucrarea este necesară Compartimentului Apă – Canal şi Staţii Tratare pentru realizarea strategiei de modernizare a sistemului de preluare a apelor pluviale în zona Portul Constanţa Sud.
Întrucât în zona de Sud a Portului Constanţa Sud – Agigea nu există reţea de prelucrare a apelor pluviale, entitatea contractantă intenţionează realizarea unui sistem de preluare a apelor pluviale din zona de sud a Portului Constanţa Sud şi...
Lucrarea este necesară Compartimentului Apă – Canal şi Staţii Tratare pentru realizarea strategiei de modernizare a sistemului de preluare a apelor pluviale în zona Portul Constanţa Sud.
Întrucât în zona de Sud a Portului Constanţa Sud – Agigea nu există reţea de prelucrare a apelor pluviale, entitatea contractantă intenţionează realizarea unui sistem de preluare a apelor pluviale din zona de sud a Portului Constanţa Sud şi transportul acestora către colectorul pluvial din zona intersecţiei Poarta 10 – Scanner – Staţia de betoane.
Proiectul propune evacuarea apelor apluviale, dintr o zonă necanalizată a Portului Constanţa Sud, printr un canal închis. La capătul acestui canal se prevede o "gură de vărsare" pentru întreaga platformă, adică o construcţie (cheson prefabricat) care să corespundă atât legilor hidraulice, cât şi condiţiilor de ordin constructiv. Din această "gură de vărsare", apa curge gravitaţional către un colector magistral al portului, prin intermediul uneia din cele două conducte existente care subtraversează drumul de acces spre Poarta 10 bis, dar nu înainte de a parcurge şi un separator de hidrocarburi şi grăsimi.
Pentru funcţionarea, întreţinerea şi supravegherea reţelei de canalizare, pe lângă colectorul propriu zis, care are o lungime de 319 ml şi DN 315 mm, se prevăd şi accesorii, după cum urmează:
- Cămine de vizitare – 2 buc
- Guri de scurgere – 4 buc
- Bazin colector apă – 1 buc
- Separator de hidrocarburi şi grăsimi – 1 buc
Informaţii privind Oferta comuna (asocierea, daca exista)
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant sau candidat, individual ori în comun cu alti operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporara constituite în scopul participarii la procedura de atribuire, in conditiile prevazute de Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale.
• In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic membru al asocierii va prezenta DUAE in care vor include informatiile cu privire la modul de indeplinire a cerintelor de capacitate economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala proportional cu implicarea in executarea viitorului contract, precum si acordul de asociere, conform Formular nr.2, insotit de informatii despre asociere Anexa la Formular.
• Documentele justificative care probeaza cele asumate prin acordul de asociere vor fi prezentate de ofertantul clasat pe locul I dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile la solicitarea entitatii contractante.
Asociatii vor fi solidari si individual responsabili pentru executia contractului in conformitate cu termenii acestuia. Liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Contractele incheiate intre liderul asociatiei si asociati/subcontractanti vor deveni anexe la contractul încheiat între Entitatea contractantă si acesta.
Informaţii privind terţul/terţii susţinători (daca exista)
Ofertantul are obligatia de a preciza informatii privind sustinerea de terta parte.
Ofertantul va completa DUAE cu informatiile cu privire la existenta unei sustineri de terta parte, inclusiv masurile avute in vedere de acesta pentru a accesa in orice moment resursele necesare, la care se ataseaza DUAE si angajamentul ferm ale tertului sustinator/ angajamentele ferme al tertilor sustinatori din care trebuie sa rezulte modul efectiv in care tertul sustinator/terţii sustinatori vor asigura indeplinirea angajamentului, conform Formular nr.4, însotit de declaratia/Declaratiile tertului/tertilor, Anexa la formular.
•Documentele justificative care probeaza cele asumate prin Angajamentul de sustinere vor fi prezentate de ofertantul clasat pe primul loc dupa aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile la solicitarea entitatii contractante.
Nota:
In scopul verificarii indeplinirii cerintelor de calificare, entitatea contractanta poate solicita tertului sustinator, oricand pe parcursul procesului de evaluare, documente si informatii suplimentare in legatura cu angajamentul dat sau cu documentele prezentate (art.56 din HG 394/2016).
Daca tertul/tertii nu indeplineste/indeplinesc criteriile relevante privind capacitatea sau se incadreaza in unul dintre motivele de excludere prevazute la art. 177,178, 180 entitatea contractanta va solicita, o singura data, ca operatorul economic sa inlocuiasca tertul/tertii sustinator(i) fara ca acest aspect sa aduca atingere principiului tratamentului egal prevazut la art. 2 alin. (2) lit.b din Legea nr. 99/2016.
Valoarea totala estimata: 183.000 lei, fara TVA
Termenul limită până la care ofertantul poate să adreseze solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este cu 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 5 -a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde.