Serviciile care se vor achiziţiona constau în elaborarea expertizelor tehnice şi a documentaţiilor de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), a obţinerii certificatelor de urbanism pentru lucrările de centralizare electronică de linie, în conformitate cu cerinţele din HG 907/2016 si ale Caietelor de sarcini.Expertiza şi DALI-ul vor furniza soluţii pentru centralizarea electronica de linie pe distanţa Baia Dobrogea – Tul...
Serviciile care se vor achiziţiona constau în elaborarea expertizelor tehnice şi a documentaţiilor de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), a obţinerii certificatelor de urbanism pentru lucrările de centralizare electronică de linie, în conformitate cu cerinţele din HG 907/2016 si ale Caietelor de sarcini.Expertiza şi DALI-ul vor furniza soluţii pentru centralizarea electronica de linie pe distanţa Baia Dobrogea – Tulcea Oraş.LOT 2 - Centralizare electronică de linie pe distanţa Baia Dobrogea – Tulcea Oraş (expertiză tehnică şi DALI)Staţiile c.f. de pe distanţa Baia Dobrogea – Tulcea Oraş sunt ȋnzestrate cu următoarele tipuri de instalaţii de centralizare:"Centralizare electrodinamică", tip CED-CR3 – staţia Babadag;"Asigurare cu ȋncuietori şi bloc", tip SBW – staţia Cataloi;"Asigurare cu ȋncuietori şi tablou mecanic cu chei" – staţia Tulcea Mărfuri;"Asigurare cu ȋncuietori, tablou mecanic cu chei şi controlul liniilor din staţie" – staţia Tulcea Oraş.De la data punerii ȋn funcţie a respectivelor instalaţii de centralizare şi până ȋn prezent nu au fost efectuate lucrări de reparaţii capitale, singurele ȋmbunătăţiri fiind ȋnlocuirea semafoarelor mecanice prevestitoare cu semnale luminoase şi efectuarea lucrărilor de reparaţii curente la instalaţiile de avertizare a apropierii trenurilor fără semibariere din telecomandate şi telecontrolate ȋn staţia Babadag.Situaţia existentă impune urgentarea efectuării lucrărilor de modernizare a instalaţiilor de centralizare de pe distanţa Baia Dobrogea – Tulcea Oraş, lucrări bazate pe expertizarea tehnică a obiectivului prin care să se stabilească volumul şi tipul de lucrări şi operaţii ce trebuie efectuate ȋn acest sens. Expertiza tehnică şi DALI au drept scop implementarea centralizării electronice de linie pe distanţa Baia Dobrogea – Tulcea Oraş prin înlocuirea respectivelor instalaţiilor existente cu instalaţii de centralizare electronică în staţiile C.F. Babadag, Cataloi, Tulcea Mărfuri şi Tulcea Oraş, cu realizarea dispecerizării (telecomandă şi telecontrolul elementelor instalaţiilor CE) acestora în staţia Tulcea Oraş.Raportul de expertiză va avea minim următorul conţinut:-Date de identificare a obiectivului;-Descrierea generala a obiectivului şi a degradărilor constatate;-Descrierea modului de comportare în timp;-Identificarea modului în care construcţiile analizate respectă prevederile actuale şi dacă raspunde la acestea;-Lucrările de intervenţie necesare a fi realizate;-Recomandări de soluţii pentru intervenţiile propuse;-Concluzii asupra analizei realizate;-Identificarea scenariilor/opţiunilor tehnico-economice (minimum două) şi analiza detaliată a acestora: soluţia tehnică, necesarul de utilităţi, durata de realizare a lucrărilor, costurile estimative, sustenabilitatea realizării investiţiei, analiza financiară şi economică aferentă realizării lucrărilor de intervenţie;-Urbanism, acorduri şi avize conforme: certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire; studiu topografic, vizat de către O.C.P.I.; extras de carte funciară; acordul de mediu; alte avize, acorduri şi studii specifice, după caz;-Termenul de valabilitate al expertizei.Proiectantul va analiza situaţia existentă pe teren şi va întocmi documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie care are ca obiect fundamentarea necesităţii şi oportunităţii realizării lucrărilor de intervenţie, analizarea şi prezentarea de soluţii tehnice pentru realizarea scopului prezentat în Caietul de sarcini.DALI va cuprinde principalele informaţii tehnice, economice şi financiare pentru evaluarea lucrărilor de intervenţie. De asemenea, se vor identifica principalele elemente de impact generate prin realizarea proiectului. DALI va prezenta justificarea tehnică şi economică a variantelor propuse (minim două variante) şi va oferi informaţii complete, care să justifice dacă:-proiectul poate fi realizat;-au fost luate în considerare toate alternativele de realizare a proiectului;-proiectul corespunde cerinţelor, reglementărilor tehnice şi cerinţelor beneficiarului.DALI trebuie să acopere într-o manieră cantitativă principalele aspecte tehnice, financiare, economice, sociale, instituţionale şi de mediu ale proiectului pentru evaluarea lucrărilor de intervenţie. DALI va fi prezentată achizitorului în vederea alegerii variantei de realizare a lucrărilor propuse a se executa.Întocmirea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie se va realiza conform prevederilor din HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Acestea vor fi structurate pe fiecare obiect în parte şi total. Proiectantul va prezenta cel puţin 2 variante şi va propune una dintre ele, specificând avantajele şi dezavantajele fiecăreia, urmând ca beneficiarul, după avizarea în CTE SRCF Constanţa şi CTE CNCF “CFR" SA, să avizeze una dintre acestea, pe baza căreia se va întocmi proiectul tehnic.Serviciile care se vor achiziţiona constau în elaborarea expertizelor tehnice şi a documentaţiilor de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), a obţinerii certificatelor de urbanism pentru lucrările de centralizare electronică de linie, în conformitate cu cerinţele din HG 907/2016 si ale Caietelor de sarcini.Expertiza şi DALI-ul vor furniza soluţii pentru centralizarea electronica de linie pe distanţa Medgidia - Baia Dobrogea.LOT 1 – Centralizare electronică de linie pe distanţa Medgidia – Baia Dobrogea (expertiză tehnică şi DALI)Staţiile c.f. de pe distanţa Medgidia – Baia Dobrogea sunt ȋnzestrate cu instalaţii pentru controlul poziţiei macazurilor şi semnalelor cu chei şi bloc - tip SBW.De la data punerii ȋn funcţie a respectivelor instalaţii de centralizare (perioada 1970 - 1975) şi până ȋn prezent nu au fost efectuate lucrări de reparaţii capitale, singurele ȋmbunătăţiri fiind ȋnlocuirea semafoarelor mecanice prevestitoare cu semnale luminoase.Situaţia existentă impune urgentarea efectuării lucrărilor de modernizare a instalaţiilor de centralizare de pe distanţa Medgidia - Baia Dobrogea, lucrări bazate pe expertizarea tehnică a obiectivului prin care să se stabilească volumul şi tipul de lucrări şi operaţii ce trebuie efectuate ȋn acest sens. Expertiza tehnică şi DALI au drept scop implementarea centralizării electronice de linie pe distanţa Medgidia - Baia Dobrogea prin înlocuirea instalaţiilor de centralizare mecanice cu instalaţii de centralizare electronică în staţiile C.F. Nicolae Bălcescu, Târguşor Dobrogea, Cogealac, Mihai Viteazu şi Baia Dobrogea, cu realizarea dispecerizării (telecomandă şi telecontrolul elementelor instalaţiilor CE) acestora din staţia Medgidia.Raportul de expertiză va avea minim următorul conţinut:-Date de identificare a obiectivului;-Descrierea generala a obiectivului şi a degradărilor constatate;-Descrierea modului de comportare în timp;-Identificarea modului în care construcţiile analizate respectă prevederile actuale şi dacă raspunde la acestea;-Lucrările de intervenţie necesare a fi realizate;-Recomandări de soluţii pentru intervenţiile propuse;-Concluzii asupra analizei realizate;-Identificarea scenariilor/opţiunilor tehnico-economice (minimum două) şi analiza detaliată a acestora: soluţia tehnică, necesarul de utilităţi, durata de realizare a lucrărilor, costurile estimative, sustenabilitatea realizării investiţiei, analiza financiară şi economică aferentă realizării lucrărilor de intervenţie;-Urbanism, acorduri şi avize conforme: certificatul de urbanism emis în vederea obţinerii autorizaţiei de construire; studiu topografic, vizat de către O.C.P.I.; extras de carte funciară; acordul de mediu; alte avize, acorduri şi studii specifice, după caz;-Termenul de valabilitate al expertizei.Proiectantul va analiza situaţia existentă pe teren şi va întocmi documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie care are ca obiect fundamentarea necesităţii şi oportunităţii realizării lucrărilor de intervenţie, analizarea şi prezentarea de soluţii tehnice pentru realizarea scopului prezentat în Caietul de sarcini.DALI va cuprinde principalele informaţii tehnice, economice şi financiare pentru evaluarea lucrărilor de intervenţie. De asemenea, se vor identifica principalele elemente de impact generate prin realizarea proiectului. DALI va prezenta justificarea tehnică şi economică a variantelor propuse (minim două variante) şi va oferi informaţii complete, care să justifice dacă:-proiectul poate fi realizat;-au fost luate în considerare toate alternativele de realizare a proiectului;-proiectul corespunde cerinţelor, reglementărilor tehnice şi cerinţelor beneficiarului.DALI trebuie să acopere într-o manieră cantitativă principalele aspecte tehnice, financiare, economice, sociale, instituţionale şi de mediu ale proiectului pentru evaluarea lucrărilor de intervenţie. DALI va fi prezentată achizitorului în vederea alegerii variantei de realizare a lucrărilor propuse a se executa.Întocmirea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie se va realiza conform prevederilor din HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Acestea vor fi structurate pe fiecare obiect în parte şi total. Proiectantul va prezenta cel puţin 2 variante şi va propune una dintre ele, specificând avantajele şi dezavantajele fiecăreia, urmând ca beneficiarul, după avizarea în CTE SRCF Constanţa şi CTE CNCF “CFR" SA, să avizeze una dintre acestea, pe baza căreia se va întocmi proiectul tehnic.