Prin acest contract se vor achiziţiona lucrări şi servicii (întocmire proiect tehnic de execuţie cu detalii de execuţie (P.Th.+D.E.), documentaţii tehnice pentru obţinerea avizelor, inclusiv obţinerea acestora, documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire (P.A.C.), documentaţie tehnică pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), verificare tehnică a documentaţiilor tehnice, asistenţă tehnică din ...
Prin acest contract se vor achiziţiona lucrări şi servicii (întocmire proiect tehnic de execuţie cu detalii de execuţie (P.Th.+D.E.), documentaţii tehnice pentru obţinerea avizelor, inclusiv obţinerea acestora, documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire (P.A.C.), documentaţie tehnică pentru organizarea execuţiei lucrărilor (P.O.E.), verificare tehnică a documentaţiilor tehnice, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada derulării contractului şi execuţie lucrări) a căror valoare estimată pe loturi este următoarea:
VALOAREA TOTALĂ ESTIMATĂ în lei cumulează valoarea estimată aferentă contractului pentru Lotul 1 şi contractului pentru Lotul 2 şi este de 1.338.599,79 lei fără TVA
LOTUL nr. 1
Obiect 2 – "Reabilitare şi retehnologizare bloc alimentar în pavilion A" = 495.525,14 lei fără TVA
- 14.225,60 lei – proiectare;
- 474.186,74 lei – executarea lucrărilor;
- 7.112,80 lei – asistenţă tehnică din partea proiectantului.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute sunt în valoare de 49.552,51 lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată şi nu vor fi ofertate.
LOTUL nr. 2
Obiect 7 – "Instalaţie stingere incendiu" = 843.074,65 lei fără TVA
- 24.203,10 lei – proiectare;
- 806.770,00 lei – executarea lucrărilor;
12.101,55 lei – asistenţă tehnică din partea proiectantului.
Cheltuielile diverse şi neprevăzute sunt în valoare de 84.307,46 lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată şi nu vor fi ofertate.
Clarificările se pot solicita cu 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări".
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 3 zile.