Feedback
I.D.: 44962948

"Cartuse de toner aferente imprimantelor, copiatoarelor şi faxurilor aflate în dotarea DGRFP Braşov şi a structurilor subordonate"

Data publicarii
28.03.20 Exista 148.479 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
04.06.20
Pretul estimativ:
2.304.149,00 RON - 2.304.149,00 RON
Documente participare:
  1. Model formulare.doc
  2. FisaDate_DF1080623.pdf
  3. clauze contractuale acord cadru tonere.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În conformitate cu prevederile art. 7 alin.1 lit. b, art. 68 alin.1 lit.a, art. 114-119 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborate cu prevederile art. 107-111 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, DGRFP Braşov in vederea desfasurarii ...
În conformitate cu prevederile art. 7 alin.1 lit. b, art. 68 alin.1 lit.a, art. 114-119 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborate cu prevederile art. 107-111 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, DGRFP Braşov in vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice ale personalului intentioneazasă achiziţioneze “Cartuse de toner", cod CPV 30125100-2 Cartuşe de toner,conform cerinţelor din caietul de sarcini, cu împărţire pe loturi. D.G.R.F.P. Brasov intentioneaza sa incheie un acord cadru, avand ca durata de valabilitate de 24 luni cu 3 operatori economici pentru fiecare lot in parte mentionat in prezentul caiet de sarcini. In situatia in care nu vor fi depuse 3 oferte admisibile, autoritatea contractanta va incheia acordul cadru cu operatorii/operatorul a carui oferta a fost declarata admisibila. In situatia in care la prezenta procedura vor fi depuse doar oferte inacceptabile si neconforme, autoritatea contractanta va anula procedura de atribuire. Termenul limita pana la care se vor solicita clarificari este de 14 zile, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Acord cadru pentru 24 luni, cu contracte subsecvente semestrial, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de alocatiile bugetare aprobate. Autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente acordului cadru prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru. Elementul care face obiectul reofertarii este pretul ofertei, celelalte elemente ale ofertelor vor ramane neschimbate. Ofertantii invitati la reofertare vor putea sa depuna noi oferte de pret doar in sensul imbunatatirii ofertei de pret depuse initial in cadrul procedurii. Cantitatiile de produse cuprinse/mentionate in invitatia la reofertare vor face obiectul unui singur contract subsecvent.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie unitati imagine si kituri mentenanta pentru DGRFP Brasov si structurile subordonate 20.05.19
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreţinere curentă “ Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri. Întreţinerea zidurilor de sprijin şi prevenirea efectelor inundaţiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Braşov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S. 07.07.23
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord Cadru pe 4 ani – Executarea lucrărilor de întreținere curentă “ Întreținere poduri, pasaje, podețe, tuneluri. Întreținerea zidurilor de sprijin și prevenirea efectelor inundațiilor – pe o perioadă de 4 ani Lot 1 - SDN Brașov, Lot 4 - SDN M. Ciuc, Lot 5 - SDN Sf. Gheorghe, Lot 6 - S.A.S.  
Acord cadru pentru furnizarea pâinii necesare hrănirii personalului Unităţii Militare 01751 Râşnov, pe o perioadă de 24 luni  
Furnizare ALIMENTE CONFORM ANEXA 1 ?I CAIETELOR DE SARCINI ATA?ATE 11.04.18
Furnizare ALIMENTE CONFORM ANEXA 1 ?I CAIETELOR DE SARCINI ATA?ATE