In vederea asigurarii desfasurarii in bune conditii a activitatilor de natura administrativa din centralul CN CF CFR SA cum ar fi: imprimare documente elaborate, copiere documente, printare documente primite prin fax etc., este necesara achizitia de cartuse de cerneala, cartuse de toner si piese de schimb pentru Multifunctionale, Imprimante, Plottere si Faxuri". Consumabilele ce urmeaza a se achizitiona, reprezinta un neces...
In vederea asigurarii desfasurarii in bune conditii a activitatilor de natura administrativa din centralul CN CF CFR SA cum ar fi: imprimare documente elaborate, copiere documente, printare documente primite prin fax etc., este necesara achizitia de cartuse de cerneala, cartuse de toner si piese de schimb pentru Multifunctionale, Imprimante, Plottere si Faxuri". Consumabilele ce urmeaza a se achizitiona, reprezinta un necesar ce asigura desfasurarea activitatii pentru o perioada de 12 luni rezultata urmare analizarii si corelarii necesarului transmis de structurile organizatorice din cadrul CN CF CFR SA cu consumurile realizate in anul 2019, stocurile existente in magazia centrala si cu valoarea alocatiei bugetare pe anul 2020.
• Cartuse de cerneala, cartuse de toner si piese de schimb pentru imprimante, copiatoare, faxuri:
- lot 1 = Cartuse de tonere pentru multifunctionale SAMSUNG;
- lot 2 = Cartuse de tonere si piese de schimb pentru faxuri PANASONIC;
- lot 3 = Cartuse de tonere, cartuse de cerneala si piese de schimb pentru imprimante, plottere si multifunctionale HP;
- lot 4 = Cartuse de toner pentru multifictionale KONICA MINOLTA;
- lot 5 = Cartuse de toner si piese de schimb pentru multifunctionale XEROX;
- lot 6 = Cartuse de tonere, cartuse de cerneala si piese de schimb pentru multifunctionale, faxuri si plottere CANON;
- lot 7 = Cartuse de tonere si piese de schimb pentru imprimante LEXMARK.
• Cantitatile sunt conform anexa nr.1 la caietul de sarcini nr.7/3/37/14.04.2020.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pana in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.
Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa.