Feedback
I.D.: 5552774

"Audit independent al proiectului (audit financiar)” pentru proiectul REGULARIZARE RAU TISA LA REMETI, JUDETUL MARAMURES”, Cod proiect SMIS - CSNR 38657

Data publicarii
06.03.15 Exista 346.552 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79212000-3
Termenul limita pentru depunere:
24.03.15
Pretul estimativ:
78.671,00 RON
Documente participare:
  1. 7-370793.zip
Locul realizarii:
Cluj, Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul principal al contractului: Prestarea serviciilor de audit a operatiunilor financiare ce se vor efectua pentru implementarea proiectului REGULARIZARE RAU TISA LA REMETI, JUDETUL MARAMURES”. proiect cofinantat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene prin Programul Operational Sectorial "Mediu” Activitatile specifice pe care le va realiza Prestatorul in cadrul acestui contract, conform caietului de sarcini, sunt...
Scopul principal al contractului: Prestarea serviciilor de audit a operatiunilor financiare ce se vor efectua pentru implementarea proiectului REGULARIZARE RAU TISA LA REMETI, JUDETUL MARAMURES”. proiect cofinantat din Fondul de Coeziune al Uniunii Europene prin Programul Operational Sectorial "Mediu” Activitatile specifice pe care le va realiza Prestatorul in cadrul acestui contract, conform caietului de sarcini, sunt urmatoarele: • Verificarea tuturor cheltuielilor efectuate de Beneficiar pentru implementarea proiectului, astfel încât acestea sa fie în conformitate cu conditiile stipulate în contractul de finantare, respectiv sumele solicitate spre rambursare de catre Beneficiar în Cererea de rambursare a cheltuielilor pentru actiunea finantata în cadrul contractului de finantare, s-au efectuat ("realitatea desfasurarii”), sunt legale ("legalitatea”), exacte ("exactitate”) si eligibile. • Întocmirea, în 3 (trei) exemplare, în fiecare trimestru de derulare a proiectului, a unui Raport privind constatarile factuale intermediar (trimestrial) (4 rapoarte) cu privire la cheltuielile efectuate în cadrul proiectului mai-sus mentionat, pentru toate cererile de rambursare transmise de Beneficiar catre Organismul de Implementare P.O.S. Mediu si a unui Raport privind constatarile factuale final care se va inainta la O.I. / A.M. odata cu transmiterea ultimei cereri de rambursare. • Furnizarea unui certificat de audit care sa certifice faptul ca înregistrarile contabile sunt corecte, credibile si justificate prin documente adecvate. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferente acestui contractului este 0.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu