La modernizarea trecerii la nivel se vor utiliza dalele noi din beton polimeric armate cu oţel zincat, corespunzătoare unui trafic rutier intens, de tip foarte greu şi a unui sistem de anvelopare tip BODAN. Acest sistem de alcătuire asigură o mare durabilitate şi siguranţă în exploatare.
Se vor utiliza:
- dale interioare IP 1448/600mm: 92 buc pe liniile 1, 2, III, 4, 19 buc pe linia 5 şi 16 buc. pe linia 6;
- dale exterioa...
La modernizarea trecerii la nivel se vor utiliza dalele noi din beton polimeric armate cu oţel zincat, corespunzătoare unui trafic rutier intens, de tip foarte greu şi a unui sistem de anvelopare tip BODAN. Acest sistem de alcătuire asigură o mare durabilitate şi siguranţă în exploatare.
Se vor utiliza:
- dale interioare IP 1448/600mm: 92 buc pe liniile 1, 2, III, 4, 19 buc pe linia 5 şi 16 buc. pe linia 6;
- dale exterioare AP 750/1200mm: 88 buc pe liniile 1, 2, III, 4, 16 buc pe linia 5 şi 10 buc. pe linia 6.
- dale speciale în zona liniilor 5 şi 6.
Prin modernizare trecerii la nivel se obţin următoarele caracteristici/ parametri specifici ai Investiţiei :
- Lungimea trecerii la nivel (măsurată în axul liniei cf):
- Liniile 1, 2, III, 4 L=13,80m;
- Linia 5 şi 6 L=12,60m;
- Lăţimea trecerii la nivel (transversal liniei cf) amenajată cu dale elastice este de:
- Liniile 1, 2, III, 4 L=3,20m;
- Lăţime medie Linia 5-6 L =6,36m;
- Lungimea căii rutiere amenajate în trecerea la nivel L=32,85m;
- Lungime racordare sistem rutier (la capetele TN): L=2x1,25=2,50m (în spatele grinzilor de aşezare de pe partea stângă a liniei cf 1 şi pe partea dreaptă a liniei cf 6);
- Lungime suprastructură cf reabilitată: L=120,00m.
Bariera mecanică se va înlocui cu instalaţie automată BAT de tip U-20S cu regim de comanda manuala, controlata in instalatia CED şi va conţine:
- doua ansambluri de electromecanisme de bariera automata cu semicumpană de 7,00m (BAT A şi BAT B) cu dispozitivul de talonare şi unitati rutiere luminoase (cu lumini albe şi roşii) şi sirenă acustică, cate unul de fiecare parte a trecerii la nivel, pe partea dreapta a sensului de mers rutier;
- suplimentar se vor monta pe catarg trei unitati rutiere luminoase C, D, E (necesare semnalizarii pentru strazile Distributiei respectiv Ion Agarbiceanu) dintre care două cu lumini roşii şi albe C, D , şi una doar cu unităţi luminoase roşii.
Sistemul de monitorizare video cu circuit închis va fi alcătuit dintr-un NVR (Network Video Recorder) cu 16 canale, (unde se vor conecta camerele video de la TN km 3+850 şi camerele video existente de la TN km 6+41), un numar de 3 camere video de exterior cu IR, un monitor şi un UPS, iar stocarea imaginilor video se realizează pe un HDD.
Pentru asigurarea iluminatului public în zona intersecţiei dintre Calea Turnişorului şi liniile cf, înainte şi după trecerea la nivel se vor monta 4 stâlpi cu două braţe pe care se vor monta 8 corpuri de iluminat cu LED.
Se vor executa lucrările conform specificaţiilor din Caietul de sarcini şi proiectul tehnic.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 11.
Autoritatea contractantă va transmite răspunsul la clarificări în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.