Contractul are ca scop:
"Achizitionare PC, statie grafica, laptop, imprimanta A4 monocrom, imprimanta multifuncţională A4 monocrom, imprimante,multifunctionnale, scannere, imprimante A2 color, Tablet PC, tableta 12,9, imprimanta retea A3, imprimanta portabila", astfel:
Lot 1: Achiziţionare:
- 18 buc. PC;
- 2 buc. PC Staţie Grafică;
- 4 buc. Monitor 27",
Lot 2: Achiziţionare:
- 2 buc. Laptot;
- 1 buc. Tabletă P...
Contractul are ca scop:
"Achizitionare PC, statie grafica, laptop, imprimanta A4 monocrom, imprimanta multifuncţională A4 monocrom, imprimante,multifunctionnale, scannere, imprimante A2 color, Tablet PC, tableta 12,9, imprimanta retea A3, imprimanta portabila", astfel:
Lot 1: Achiziţionare:
- 18 buc. PC;
- 2 buc. PC Staţie Grafică;
- 4 buc. Monitor 27",
Lot 2: Achiziţionare:
- 2 buc. Laptot;
- 1 buc. Tabletă PC mini 8.3", 256 GB.
Lot 3: Achiziţionare:
- 8 buc. Imprimantă monocrom A4 laser duplex;
- 2 buc. Multifuncţională monocrom A4 laser duplex;
- 2 buc. Multifuncţională color A4 laser duplex;
- 1 buc. Imprimantă color A3 laser duplex;
- 1 buc. Multifuncţională monocrom A3 laser duplex;
- 1 buc. Scanner A4 de mare viteză.
Lot 4: Achiziţionare - 4 buc. Imprimante portabile, pentru I.S.U. “Porolissum" Salaj.
Lot 5: Achiziţionare - 1 buc. Imprimantă reţea A3, pentru C. M. J. Salaj.
DURATA CONTRACTULUI
Durata prezentului contract este de 6 luni de la semnarea acestuia.
Termenul de livrare a produselor este 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.
Valoarea totala estimata fara TVA este 156.620,03 lei fara TVA, defalcata astfel:
- Lot 1: 81.403,36 lei fără TVA
- Lot 2: 13.781,51 lei fără TVA
- Lot 3: 53.186,44 lei fără TVA
- Lot 4: 4.048,72 lei fără TVA
- Lot 5: 4.200,00 lei fără TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 7 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.