Feedback
I.D.: 98766702

"Achizitie produse de birotica/papetarie pentru sediul EXECUTIV si Sucursalele HIDROELECTRICA S.A. prin incheierea unui Contract pe o durata de 1 an de zile, impartita pe 2 LOTURI:

Data publicarii
18.06.24 Exista 775.780 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8 22852000-7 30192000-1 30193000-8 30197000-6 30199000-0 30197643-5 37823700-0 30234300-1 30234400-2
Termenul limita pentru depunere:
01.07.24
Pretul estimativ:
1.714.642,93 RON - 1.714.642,93 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1217849.pdf
  2. Caiet de sarcini Birotica 2024.pdf
  3. Draft contract Birotica.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie produse de birotica/papetarie pentru sediul EXECUTIV si Sucursalele HIDROELECTRICA S.A. prin incheierea unui Contract pe o durata de 1 an de zile, impartita pe 2 LOTURI: LOT 1 - HARTIE GRAFICA si de COPIAT; categoria de produse cuprinde coli sau role de carton sau hârtie goală neprelucrată şi neimprimată, fie simplă, fie colorată, fabricată din pastă de hârtie şi adecvată pentru a fi utilizată pentru scris sau i...
Achizitie produse de birotica/papetarie pentru sediul EXECUTIV si Sucursalele HIDROELECTRICA S.A. prin incheierea unui Contract pe o durata de 1 an de zile, impartita pe 2 LOTURI: LOT 1 - HARTIE GRAFICA si de COPIAT; categoria de produse cuprinde coli sau role de carton sau hârtie goală neprelucrată şi neimprimată, fie simplă, fie colorată, fabricată din pastă de hârtie şi adecvată pentru a fi utilizată pentru scris sau imprimat. Nu sunt incluse produsele finite din hârtie (ex. caiete de scris, caiete de desen, calendare, manule etc.) si LOT 2 - Produse de Birotica (articole marunte de birou), Papetarie (caiete, registre, plicuri, dosare carton, etc.) si Formulare Comerciale (Formulare Tipizate – aviz marfa, bon consum, fise situatii urgenta, fise SSM, etc.) Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enunat anterior. Nu sunt acceptate clarificari dupa data precizata anterior.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de birotică şi papetarie pentru buna desfăşurare a activităţii personalului din cadrul Directiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020. 09.05.19
Furnizare de produse de birotică, papetărie si articole tipizate 25.03.24
Furnizare de produse de birotică, papetărie si articole tipizate 25.03.24
Furnizare de produse de birotică, papetărie si articole tipizate  
Achiziţionarea de birotică şi papetarie pentru buna desfăşurare a activităţii personalului din cadrul Directiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020.  
Birotica, papetarie, hartie pentru copiatoare si xerografica, cartuse originale/compatibile, fuser original  
Achiziţia de produse de birotică-papetarie  
SERVICII DE VERIFICARE, REINCARCARE SI REPARARE STINGATOARE DE INCENDIU Lot 1 - Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul Hidroelectrica Executiv Lot 2 - Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul SH Curtea de Arges Lot 3- Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul SH Bistrita Lot 4 - Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul SH Cluj Lot 5 - Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul SH Hateg Lot 6 - Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul SH Portiled e Fier Lot 7 - Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul SH Rm Valcea Lot 8 - Servicii de verificare, reincarcare si reparare stingatoare de incendiu din cadrul SH Sebes 13.10.20
Achizitionarea de produse de TIPIZATE (Registre din hartie sau din carton si Formulare comerciale), pentru Executiv si Sucursalele Hidroelectrica S.A., pentru o perioada de 1 an de zile 06.04.23
Achizitionarea de produse TIPIZATE (Registre din hârtie sau din carton si Formulare comerciale), pentru Executiv si Sucursalele HIDROELECTRICA S.A., pentru o perioada de 1 an 15.03.23