"Achizitie mobilier si materiale didactice" din cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Municipiul Mediaş, Judeţul Sibiu", cod F-PNRR-Dotari-2023-5197
LOT 1: "Achiziţie mobilier săli de clasă"
furnizare de mobilier pentru dotarea institutiilor de invatamant de pe raza Municipiului Medias, conform caietului de...
"Achizitie mobilier si materiale didactice" din cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Municipiul Mediaş, Judeţul Sibiu", cod F-PNRR-Dotari-2023-5197
LOT 1: "Achiziţie mobilier săli de clasă"
furnizare de mobilier pentru dotarea institutiilor de invatamant de pe raza Municipiului Medias, conform caietului de sarcini.
Specificaţiile tehnice şi cantitaţile de produse sunt precizate in Caietul de sarcini al Lotului 1.
LOT 2: "Achiziţie de materiale didactice"
furnizare de produse pentru dotarea institutiilor de invatamant, conform caietului de sarcini, care constau în principal în materiale didactice .
Specificaţiile tehnice şi cantitaţile de produse sunt precizate în Caietul de sarcini al Lotului 2.
LOT 3: "Achiziţie mobilier laboratoare"
furnizare de mobilier pentru dotarea institutiilor de invatamant, conform caietului de sarcini.
Specificaţiile tehnice şi cantitaţile de produse sunt precizate în Caietul de sarcini al Lotului 3.
LOT 4: "Achiziţie echipamente/mobilier săli de sport"
furnizare de mobilier pentru dotarea institutiilor de invatamant, conform caietului de sarcini.
Specificaţiile tehnice şi cantitaţile de produse sunt precizate în Caietul de sarcini al Lotului 4.
Valoarea estimată a obiectivului de investiţii 7.476.728,00 lei fără TVA, din care:
Valoarea estimată Lot 1: 4.044.428,00 lei fara TVA
Valoarea estimată Lot 2: 1.772.150,00 lei fara TVA
Valoarea estimată Lot 3: 1.110.900,00 lei fara TVA
Valoarea estimată Lot 4: 549.250,00 lei fara TVA
In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 22 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este cel mai târziu a 11-a zi înainte de data depunerii ofertelor .