Feedback
I.D.: 35619863

"Achizitie lucrari de aplicare a marcajelor termoplastice in municipiul CRAIOVA"

Data publicarii
02.05.19 Exista 176.026 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233221-4
Pretul estimativ:
1.680.434,50 RON - 1.680.434,50 RON
442.249,00 RON - 442.249,00 RON
1.586.233,70 RON - 1.586.233,70 RON
1.680.434,50 RON - 1.680.434,50 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de aplicare a marcajelor termoplastice in mun.Craiova, conform Caietului de sarcini nr. 5385/10.01.2019. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru: - Cantitate minimă acord cadru: 7.250 mp - Cantitate maximă acord cadru: 9.210 mp Estimări ale cantitatilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care u...
Lucrari de aplicare a marcajelor termoplastice in mun.Craiova, conform Caietului de sarcini nr. 5385/10.01.2019. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru: - Cantitate minimă acord cadru: 7.250 mp - Cantitate maximă acord cadru: 9.210 mp Estimări ale cantitatilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru : - Cantitate minimă contract subsecvent: 1.625 mp - Cantitate maximă contract subsecvent: 2.400 mp Note:-Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie. -Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante si de fondurile disponibile cu aceasta destinatie. Modificarea Acordului-cadru, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Craiova"  
Modernizare şi reabilitare străzi, alei şi trotuare (ET, DALI) în Mun.Craiova – acord cadru  
Modernizare şi reabilitare străzi, trotuare şi alei din Municipiul Craiova" (P.T. si D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie): Lot 1 - Nord, Lot 2 - Sud  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achizitie lucrari de aplicare a marcajelor termoplastice in municipiul Craiova  
Servicii de evaluare bunuri mobile şi imobile aparţinând domeniului public/privat al municipiului Craiova  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"  
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"