Feedback
I.D.: 53982995

"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"

Data publicarii
05.02.21 Exista 163.620 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Pretul estimativ:
37.200,00 RON - 37.200,00 RON
500,00 RON - 500,00 RON
67.200,00 RON - 67.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lot II – Mănuşi de unică folosinţă, Se vor achiziţiona Mănuşi de unică folosinţă, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 111973/04.08.2020. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru: - Cantitate minimă: 2.000 buc - Cantitate maximă: 120.000 buc Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract...
2. Lot II – Mănuşi de unică folosinţă, Se vor achiziţiona Mănuşi de unică folosinţă, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 111973/04.08.2020. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru: - Cantitate minimă: 2.000 buc - Cantitate maximă: 120.000 buc Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru: - Cantitate minimă: 500 buc - Cantitate maximă: 30.000 buc Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 9.300,00 lei (excl. TVA). Notă: -Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie. -Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante.. 3. LOT III: Halat unica folosinta, Se vor achiziţiona Halate unică folosinţă, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 111973/04.08.2020: Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru: - Cantitate minimă: 20 buc, - Cantitate maximă: 100 buc Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru: - Cantitate minimă: 5 buc, - Cantitate maximă: 25 buc Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 125,00 lei (excl. TVA). Notă: -Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie. -Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante.. 1. Lot I – Măşti protecţie, Se vor achiziţiona Măşti protecţie, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 111973/04.08.2020. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru: - Cantitate minimă: 2.000 buc - Cantitate maximă: 120.000 buc Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru: - Cantitate minimă: 500 buc - Cantitate maximă: 30.000 buc Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot I = 16.800 lei fără TVA Notă: - Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie. - Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. - Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achiziţie mobilier şcolar: - Lot 1: Mobilier preşcolari - Lot 2: Mobilier elevi  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre