Feedback
I.D.: 58310429

"Achiziţionarea de Echipamente IT" din proiectul: "Sprijin pentru DG PEC în gestionarea POC 2014-2020 şi închiderea POS CCE 2007-2013"- cod smis 126748

Data publicarii
28.06.21 Exista 718.425 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
28.07.21
Pretul estimativ:
159.300,00 RON - 159.300,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1116913.pdf
  2. Formulare IT DGPEC 2021.docx
  3. CAIET DE SARCINI_IT DGPEC Public.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul contractului îl constituie: "Achiziţia de echipamente IT", respectiv achiziţia a 27 de laptop-uri ale căror specificaţii minime sunt prezentate în caietul de sarcini. Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Asistenţă Tehnică a lansat, prin Cod Apel POAT/442/2/1/1/ Activităţi pentru îmbunătăţirea cadrului şi condiţiilor pentru coordonarea şi controlul FESI şi pentru gestionarea POAT, POIM ŞI POC", p...
Obiectivul contractului îl constituie: "Achiziţia de echipamente IT", respectiv achiziţia a 27 de laptop-uri ale căror specificaţii minime sunt prezentate în caietul de sarcini. Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Asistenţă Tehnică a lansat, prin Cod Apel POAT/442/2/1/1/ Activităţi pentru îmbunătăţirea cadrului şi condiţiilor pentru coordonarea şi controlul FESI şi pentru gestionarea POAT, POIM ŞI POC", privind realizarea operaţiunii " Activităţi pentru îmbunătăţirea cadrului şi condiţiilor pentru coordonarea şi controlul FESI şi pentru gestionarea POAT, POIM ŞI POC". Astfel, a fost încheiată decizia de finanţare în cadrul POC pentru proiectul cu titlul: "Sprijin pentru DGPEC în gestionarea POC 2014-2020 şi închiderea POSCCE 2007-2013“. În vederea îndeplinirii corespunzătoare a obiectivelor din cadrul proiectului, este necesară achiziţionarea de mijloace fixe, respectiv 27 laptop-uri pentru experţii contractuali (26 persoane) şi pentru responsabilul tehnic (o persoană), personal angajat în afara organigramei în cadrul proiectului menţionat. Produsele ofertate trebuie să respecte cel puţin cerinţele caietului de sarcini şi să fie corespunzătoare pentru utilizare, atingându-se scopul final al achiziţiei. Cerinţele impuse prin caietul de sarcini sunt considerate ca fiind minimale şi obligatorii, ofertele care nu vor conţine toate cerinţele minime solicitate vor fi considerate neconforme. Nu se admit oferte alternative. Contractul de achiziţie publică: " Achiziţionarea de Echipamente IT" are ca scop furnizarea produselor la sediul autorităţii contractante. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor = 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor clarificarilor in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea serviciilor de formare profesională şi organizare programe de formare în cadrul proiectului „Formare continuă a personalului Ministerului Fondurilor Europene în vederea gestionării eficiente a Fondurilor Europene Structurale şi de Investiţii (FESI)”  
Achiziţionarea serviciilor de formare profesională şi organizare programe de formare în cadrul proiectului „Formare continuă a personalului Ministerului Fondurilor Europene în vederea gestionării eficiente a Fondurilor Europene Structurale şi de Investiţii (FESI)” 26.11.18
Achizitionarea serviciilor de formare profesionala si organizare programe de formare in cadrul proiectului "Formare continua a personalului Ministerului Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene/Ministerului Investitiilor si Proiectelor Europene, in vederea gestionarii eficiente a Fondurilor Europene Structurale si de Investitii (FESI)" – LOT 2,3,4 si 6 03.01.22
Achizitionarea serviciilor de formare profesionala si organizare programe de formare in cadrul proiectului "Formare continua a personalului Ministerului Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene/Ministerului Investitiilor si Proiectelor Europene, in vederea gestionarii eficiente a Fondurilor Europene Structurale si de Investitii (FESI)" 10.08.21
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
Achiziţia a 42 laptopuri, inclusiv licenţele şi accesoriile aferente, pentru experţi în afara organigramei DGPEIM 17.02.22
Organizarea de evenimente în cadrul proiectului "Sprijin pentru Ministerul Fondurilor Europene în coordonarea FESI ?i gestionarea POC, POIM ?i POAT 2014-2020 prin asigurarea suportului logistic necesar desfă?urării activită?ii zilnice” 04.05.16
Servicii complete de multiplicare documente (A4/A3 alb negru si color) pentru SNN – Sediul Central 11.09.23
Furnizare "Carburanţi auto pentru anii 2022 - 2026 pe baza de carduri de credit, fără dobândă"  
Servicii pentru conceperea, realizarea şi difuzarea de campanii integrate de comunicare pentru promovarea fondurilor ESI pentru 2018