Feedback
I.D.: 93814324

"Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile pentru nou achiziţionate aflate în termenul de garanţie Lot 1

Data publicarii
27.02.24 Exista 73.738 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125110-5
Termenul limita pentru depunere:
13.03.24
Pretul estimativ:
105.277,00 RON - 105.277,00 RON
Documente participare:
  1. Modele Formulare.doc
  2. FisaDate_DF1205602.pdf
  3. 2GN_AcordCadruFurnizareTonerLot1 2_semnat.pdf
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie atribuirea unui Acord-cadru pe o perioadă de 20 luni pentru furnizarea şi transportul la sediul Achizitorului a cartuşelor de toner şi a cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile originale sau echivalente. Specificaţiile tehnice ale consumabilelor precum şi cantităţile estimate minime/maxime pentru Acord-cadru/Contract subsecvent sunt prezentate în Anexa nr. 1 Specificaţiile tehnice c...
Obiectul achiziţiei îl constituie atribuirea unui Acord-cadru pe o perioadă de 20 luni pentru furnizarea şi transportul la sediul Achizitorului a cartuşelor de toner şi a cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile originale sau echivalente. Specificaţiile tehnice ale consumabilelor precum şi cantităţile estimate minime/maxime pentru Acord-cadru/Contract subsecvent sunt prezentate în Anexa nr. 1 Specificaţiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producţie, procedeu special, marcă de fabrică sau de comerţ, brevet de invenţie, licenţă de fabricaţie sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau anumitor produse. Produsele vor fi expediate la sediul Achizitorului din Miercurea-Ciuc, P-ţa Libertăţii, nr. 5, jud. Harghita.Valorile minime şi maxime estimate ale unui Contract subsecvent, respectiv ale Acordului-cadru se prezintă după cum urmează: Valorea maximă estimată a celui mai mare Contract subsecvent, este de 60.000,00 LEI, fără TVA., la Lot nr.1 Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 9 zile. Clarificările solicitate după acest termen nu vor mai fi luate în considerare. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, în cea de-a 4-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile pentru nou achiziţionate aflate în termenul de garanţie Lot 1 şi Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile pentru echipamente ieşite din termenul de garanţie Lot 2." 22.12.23
"Cartuşe de toner şi alte consumabile pentru imprimantele Brother DCP-L8410CDW nou achiziţionate, aflate în termenul de garanţie" 25.10.22
"Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile pentru nou achiziţionate aflate în termenul de garanţie Lot 1 şi Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile pentru echipamente ieşite din termenul de garanţie Lot 2."  
"Achiziţionarea cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală şi a altor consumabile (cilindri, cuptoare, kit de curăţare, kit de transfer, kit de mentenanţă, recipient toner rezidual, etc.) pentru echipamente (imprimante, copiatoare şi faxuri)" 12.10.21
PRESTAREA SERVICIILOR DE PORTAR ÎN CADRUL REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. PENTRU LOTUL TRANSILVANIA 28.10.24
Salubrizare staţii c.f de pe raza de activitate a Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov şi Servicii de salubrizare în clădirea SEDIULUI Sucursalei Regionala CF Brasov - str. Politehnicii nr. 1" – 11 loturi – ACORD CADRU 3 ani (36 luni) 22.04.24
Acord-cadru pentru Servicii de verificare şi întreţinere ale echipamentelor medicale  
Achiziţionarea de computere portabile 04.01.23
Furnizare de produse alimentare pentru U.M. 01165 Od. Sec. şi U.M. 01037 Vatra Dornei 28.03.23
Furnizare de produse alimentare pentru U.M. 01165 Od. Sec. şi U.M. 01037 Vatra Dornei 20.02.23