Feedback
I.D.: 52025594

"Achiziţionare materiale, obiecte si echipamente necesare dotarii Serviciului pentru Situatii de Urgenta" in cadrul proiectului " Gestionarea sigura a riscului de inundatii in zona transfrontaliera a raului Siret" Cod EMS-ENI al proiectului - 2SOFT/4.2/184

Data publicarii
27.11.20 Exista 113.794 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35100000-5
Termenul limita pentru depunere:
08.12.20
Pretul estimativ:
152.253,00 RON - 152.253,00 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini.pdf
  2. Formulare achizitie echipamente.doc
  3. FisaDate_DF1101475.pdf
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin fondurile alocate proiectului " Gestionarea sigura a riscului de inundatii in zona transfrontaliera a raului Siret" Comuna Candesti intentioneaza sa achizitioneze materiale, obiecte si echipamente necesare dotarii Serviciului pentru Situatii de Urgenta, in vederea in vederea imbunatatirii managmentului situatiilor de urgenta. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări din partea operatorilor ec...
Prin fondurile alocate proiectului " Gestionarea sigura a riscului de inundatii in zona transfrontaliera a raului Siret" Comuna Candesti intentioneaza sa achizitioneze materiale, obiecte si echipamente necesare dotarii Serviciului pentru Situatii de Urgenta, in vederea in vederea imbunatatirii managmentului situatiilor de urgenta. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări din partea operatorilor economici: 4 zile până la data limită de depunere a ofertelor (în conformitate cu art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare şi art. 103 alin 1 din H.G. 395/2016 cu modificarile şi completările ulterioare). Termenul limită până la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire: 2 zile până la data limită de depunere a ofertelor (Conform prevederilor art. 161 alin. 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„ Lucrari de amenajare spatiu – Centru de sprijin ocupational" în cadrul proiectului "Comunitatea Marginalizată Plevna-Dorohoi - program integrat de măsuri de intervenţie (CMP-DH)", Cod SMIS 114921 30.07.19
Lucrari de amenajare spatiu – Centru de sprijin ocupational în cadrul proiectului "Comunitatea Marginalizată Plevna-Dorohoi - program integrat de măsuri de intervenţie (CMP-DH)", Cod SMIS 114921 01.11.19
Lucrari de amenajare spatiu – Centru de sprijin ocupational în cadrul proiectului "Comunitatea Marginalizată Plevna-Dorohoi - program integrat de măsuri de intervenţie (CMP-DH)", Cod SMIS 114921 22.08.19
Achiziţie de echipamente IT, produse de birotică pentru GT, produse de papetărie şi licenţe software necesare implementării proiectului "Măsuri integrate de dezvoltare a comunităţii marginalizate din comuna Frumuşica", ID: POCU/140/4/2/114817 03.02.20
"Achiziţionare Hrana persoane varstnice –pachete alimente de baza" în cadrul proiectului "Comunitatea Marginalizată Plevna-Dorohoi-program integrat de măsuri de intervenţie (CMP-DH)", Cod SMIS 114921 24.11.20
"Achiziţionare Hrana persoane varstnice –pachete alimente de baza" în cadrul proiectului "Comunitatea Marginalizată Plevna-Dorohoi-program integrat de măsuri de intervenţie (CMP-DH)", Cod SMIS 114921 17.10.19
"Achiziţionare Hrana persoane varstnice –pachete alimente de baza" în cadrul proiectului "Comunitatea Marginalizată Plevna-Dorohoi-program integrat de măsuri de intervenţie (CMP-DH)", Cod SMIS 114921  
"Achiziţionare Hrana persoane varstnice –pachete alimente de baza" în cadrul proiectului "Comunitatea Marginalizată Plevna-Dorohoi-program integrat de măsuri de intervenţie (CMP-DH)", Cod SMIS 114921 24.02.21
Prestare servicii catering pentru şcoli - hrană antepreşcolari, preşcolari, elevi, participanţi la programul ”A doua şansă” /”De tip a doua şansă ” în cadrul proiectului "La şcoală cu bucurie", Cod SMIS 105002 26.08.19
"ACHIZIŢIE BULDOEXCAVATOR CU ECHIPAMENTE PENTRU GOSPODĂRIRE COMUNALĂ ŞI ALTE INTERVENŢII ÎN COMUNA DIMĂCHENI, JUDEŢUL BOTOŞANI"