Menţinerea în stare permanentă de funcţionare a stingătoarelor de incendiu, având în vedere importanţa acestora în asigurarea cerintei esenţiale "securitate la incendiu" a construcţiilor, instalaţiilor tehnologice şi a amenajărilor, precum şi pentru securitatea utilizatorilor, în conformitate cu cerinţele legale în vigoare.
Achiziţie impusă de cerinţele:
-Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modific...
Menţinerea în stare permanentă de funcţionare a stingătoarelor de incendiu, având în vedere importanţa acestora în asigurarea cerintei esenţiale "securitate la incendiu" a construcţiilor, instalaţiilor tehnologice şi a amenajărilor, precum şi pentru securitatea utilizatorilor, în conformitate cu cerinţele legale în vigoare.
Achiziţie impusă de cerinţele:
-Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare, art. 19 lit. l;
-Ordinul MAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normele Generale de apărare împotriva incendiilor, art. 135;
Stingătoarele de incendiu se încadrează în categoria mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor trebuind să îndeplinească şi să asigure criteriile şi nivelurile de performanţă prevăzute de reglementările tehnice aplicabile.
-Ordinul MAI nr. 138/2015 pentru aprobarea Normelor tehnice privind utilizarea, verificarea, reâncărcarea, repararea şi scoaterea din uz a stingătoarelor de incendiu.
Prestarea serviciilor se va face pe loturi, fiecare lot reprezentând serviciile de verificare, reîncărcare şi reparare pentru stingătoarele de incendiu de la o Sucursală de Hidrocentrale, după cum urmează:
Lot 1 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul Hidroelectrica Executiv;
Lot 2 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul SH Curtea de Argeş;
Lot 3 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul SH Bistriţa;
Lot 4 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul SH Cluj;
Lot 5 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul SH Haţeg;
Lot 6 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul SH SH Porţile de Fier;
Lot 7 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul SH Rm. Vâlcea;
Lot 8 - Servicii de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu din cadrul SH Sebeş;
In conformitate cu prevederile art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Entitatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde (CONSOLIDAT) in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor pentru solicitari de clarificari transmise pana in a 8-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Entitatea Contractanta.