Contractul de achiziţie este necesar pentru asigurarea materialelor promoţionale necesare pentru buna desfăşurare a activităţii Biroului Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Oradea pentru graniţa Romania-Ungaria, în calitate de Secretariat Comun pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria. Produsele se achiziţionează în cadrul proiectului Asistenţă Tehnică - Secretariat Comun pentru Programul Interreg V-A România-U...
Contractul de achiziţie este necesar pentru asigurarea materialelor promoţionale necesare pentru buna desfăşurare a activităţii Biroului Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Oradea pentru graniţa Romania-Ungaria, în calitate de Secretariat Comun pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria. Produsele se achiziţionează în cadrul proiectului Asistenţă Tehnică - Secretariat Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria, cod eMS ROHU-442. Prin procedura de achiziţie se urmăreşte achiziţionarea de materiale promoţionale personalizate în conformitate cu cerinţele prezentului caiet de sarcini şi în cantităţile solicitate de Autoritatea contractantă. Produsele au fost alese astfel încât să fie uşor de distribuit, să fie produse uzuale şi care să asigure o promovare corespunzătoare a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria. Realizarea de materiale promoţionale pentru BRECO trebuie să respecte pe lângă cerinţele privind calitatea produselor şi cerinţe privind personalizarea produselor cu elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria. Produsele se vor livra la adresa BRECO: Str. Gheorghe Doja, nr. 5, Oradea, jud. Bihor, cod poştal: 410163, România. Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui contract de furnizare/servicii: "Achiziţionare şi realizare a unor materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini". Recepţia se face la sediul achizitorului şi se finalizează prin încheierea unui proces verbal de recepţie semnat de către ambele părţi, după efectuarea testelor/probelor şi predarea documentelor de însoţire, conform caietului de sarcini. Recepţia se va face la data livrării materialelor promotionale. Toate materialele promotionale vor trebui personalizate cu elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria. Layout-ul tuturor materialelor realizate va respecta toate prevederile Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria. Inscripţionarea siglelor se va realiza aliniat, vizibil şi nedeformat, asigurând vizibilitate optimă, în culoare contrastantă cu materialul din care este confecţionat obiectul. Elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A
România-Ungaria sunt disponibile pe pagina web oficială a acestuia, la: http://interreg-rohu.eu/en/communication-and-visualidentity. Orice rezultate sau drepturi legate de materialele promoţionale, inclusiv drepturi de autor şi/sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală şi/sau industrială, obţinute în executarea sau ca urmare a executării serviciilor ce fac obiectul Caietului de sarcini vor fi proprietatea Autorităţii Contractante, care le poate utiliza, publica sau transfera după cum consideră necesar, fără nici un fel de limitare geografică sau de altă natură. Pentru obiectele care necesită achiziţionare în vederea personalizării, Prestatorul va prezenta Autorităţii Contractante mai multe mostre din fiecare tip de produs, care să corespundă specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini. În baza acestora, Autoritatea Contractantă va alege obiectele care vor fi achiziţionate şi personalizate. Comunicarea şi acordarea bunului de tipar se va realiza în baza machetelor transmise de către Prestator Autorităţii Contractante, via e-mail. Bunul de tipar se va acorda pe macheta finală, agreată de către Autoritatea Contractantă. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet
tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Toate cerinţele privind produsele din caietul de sarcini sunt considerate cerinţe minimale, operatorii economici având obligaţia de a oferta produse care respectă cerinţele minime prevăzute în caietul de sarcini sau produse superioare cerinţelor minime impuse. Pentru produsele la care s-a specificat o marcă de referinţă, producător, origine, sursa, producţie, brevet de invenţie, etc. se poate oferta un produs echivalent, chiar dacă nu se face expres această precizare în text. Toate aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de «sau echivalent». Furnizorul se obligă să livreze produsele Autorităţii contractante în Oradea, Str. Gheorghe Doja, nr. 5, jud. Bihor, cod poştal: 410163, în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la primirea calificativului "Bun de tipar". Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a solicita mostre ale materialelor înainte de acordarea "Bunului de tipar", dacă consideră necesar acest lucru. Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului.