Feedback
I.D.: 57935444

"Achiziţie materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini"

Data publicarii
15.06.21 Exista 153.744 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22462000-6
Pretul estimativ:
162.000,00 RON - 162.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze materiale promotionale necesare activitatii Secretariatului Comun al Programului Interreg V-A România-Ungaria. Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de atribuire a contractului de furnizare şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant, propunerea tehnico-financiară. Conţine în mod obligatoriu,specificaţii tehni...
Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze materiale promotionale necesare activitatii Secretariatului Comun al Programului Interreg V-A România-Ungaria. Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de atribuire a contractului de furnizare şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant, propunerea tehnico-financiară. Conţine în mod obligatoriu,specificaţii tehnice, informaţii privind regulile de bază care trebuiesc respectate de ofertanţi pentru elaborarea propunerii tehnice în concordanţă cu necesităţile autorităţii contractante, precum şi a propunerii economice. Acestea definesc, după caz, caracteristici referitoare la nivelul calitativ, tehnic şi de performantă, dimensiuni, precum şi sisteme de asigurare a calităţii. Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare celor prevăzute în Fişa Tehnică sau care nu satisfac cerinţele Fişei Tehnice va avea drept consecinţă declararea ofertei ca fiind neconformă şi respinsă. Recepţia se face la sediul achizitorului şi se finalizează prin încheierea unui proces verbal de recepţie semnat de către ambele părţi şi predarea documentelor de însoţire, conform caietului de sarcini. Recepţia se va face la data livrării materialelor promotionale. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Concepţie grafică, achiziţionare şi realizare a unor materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini"  
Achiziţionarea a 2 autoturisme hybrid în cadrul proiectului cu titlul „Programul Interreg V-A România-Ungaria, Axa prioritară 7 - Asistenţă tehnică, Beneficiar AT: Unitatea de Control de Prim Nivel”, ROHU-441 TA-FLC RO 22.07.19
Achiziţionarea a 2 autoturisme hybrid în cadrul proiectului cu titlul „Programul Interreg V-A România-Ungaria, Axa prioritară 7 - Asistenţă tehnică, Beneficiar AT: Unitatea de Control de Prim Nivel”, ROHU-441 TA-FLC RO 24.06.19
”Achiziţionarea a 3 (trei) autoturisme hybrid în vederea asigurării mijloacelor de transport pentru Secretariatul Comun”, in cadrul proiectului Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016 26.06.18
"Achiziţie materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini" 19.04.21
”Concepţie grafică, achiziţionare şi realizare a unor materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini” 26.07.19
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 3 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini” 08.08.18
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 5 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini” 17.09.18
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 3 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini” 27.08.18
Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini 29.05.18