Feedback
I.D.: 85251976

"Achiziţie, instalare, punere în funcţiune, testare, mentenanţă şi suport tehnic Roată Panoramică în municipiul Suceava"

Data publicarii
30.07.23 Exista 134.477 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
43325000-7 92331200-2
Termenul limita pentru depunere:
31.08.23
Pretul estimativ:
6.773.856,00 RON - 6.773.856,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1186101.pdf
  2. Formulare.doc
  3. CAIET DE SARCINI RP.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta procedură are ca scop achiziţia unei roti panoramice in municipiul Suceava, inclusiv instalarea, punere în funcţiune, testare, mentenanţă şi suport tehnic , conform specificaţiilor tehnice prezentate în Caietul de sarcini. Valoarea estimata a achizitiei este de este de 6.773.856,00 lei fara TVA si se compune din : 1 Roata Panoramica (inclusiv iluminat lateral – fata) 6.420.600,00 lei fara TVA; 2 Casa de bi...
Prezenta procedură are ca scop achiziţia unei roti panoramice in municipiul Suceava, inclusiv instalarea, punere în funcţiune, testare, mentenanţă şi suport tehnic , conform specificaţiilor tehnice prezentate în Caietul de sarcini. Valoarea estimata a achizitiei este de este de 6.773.856,00 lei fara TVA si se compune din : 1 Roata Panoramica (inclusiv iluminat lateral – fata) 6.420.600,00 lei fara TVA; 2 Casa de bilete 123.000,00 lei fara TVA; 3 Transport de la producator la locul de montaj 88.560,00 lei fara TVA; 4 Utilaje necesare montajului (macara mare si macara mica) 27.060,00 lei fara TVA; 5 Manopera de montaj 49.200,00 lei fara TVA; 6 Autorizatii ISCIR si LT 9.840,00 lei fara TVA; 7 Operator RSTVI si masuratori PRAM (pentru primul an de functionare) 30.012,00 lei fara TVA; 8 Mentenanta si consumabile pentru primul an de exploatare 25.584,00 lei fara TVA; In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: -cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitarile de clarificari formulate incepand cu data publicarii anuntului de participare in SEAP si pana la 28 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor ; -cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitarile de clarificari depuse cu 18 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Infiintare infrastructura de apa uzata in comuna Hantesti, judetul Suceava – Proiectare si executie 25.06.18
"Reabilitare termica cladiri scolare in comuna Cosna, judetul Suceava" 01.11.23
"Achiziţie, instalare, punere în funcţiune, testare, mentenanţă şi suport tehnic Roată Panoramică în municipiul Suceava" 30.05.23
"Achiziţie, instalare, punere în funcţiune, testare, mentenanţă şi suport tehnic Roată Panoramică în municipiul Suceava" 30.05.23
Proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţie "Asfaltare DJ 177B, Câmpulung Moldovenesc – Gemenea, km 3+000 – 9+300, judeţul Suceava" 30.07.21
Proiectare şi execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a Spitalului Judeţean de Urgenţă “Sf. Ioan cel Nou" Suceava". 11.09.23
Proiectare şi execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a Spitalului Judeţean de Urgenţă “Sf. Ioan cel Nou" Suceava". 11.12.23
Proiectare și execuţie lucrări de construcții și instalații, inclusiv asistență tehnică din partea proiectantului, pentru obiectivul de investiții „Renovarea energetică a Spitalului Județean de Urgență “Sf. Ioan cel Nou” Suceava”.  
Acord-cadru de furnizare autobuze cu sistem de propulsie electric, cu lungimea de aproximativ 6 metri pentru proiectul “Sistem integrat de transport public ecologic in Municipiul Suceava" cod SMIS 127335 22.04.20
Contract de execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Asfaltare DJ 177A, km 6+850 - 43+615, Frasin - Stulpicani - Ostra - Tarnita - Holda (DN 17B), judetul Suceava - Etapa 2" 21.11.23