Feedback
I.D.: 63981612

"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter

Data publicarii
10.12.21 Exista 132.146 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197643-5
Pretul estimativ:
133.464,00 RON - 333.648,00 RON
1.025,00 RON - 2.525,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Obiectul acordului-cadru constă în achiziţionarea de: Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare Lot 2: Role hârtie plotter, conform Caietului de sarcini nr.144741/18.08.2021 Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru, conform caiet...
1. Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Obiectul acordului-cadru constă în achiziţionarea de: Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare Lot 2: Role hârtie plotter, conform Caietului de sarcini nr.144741/18.08.2021 Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru, conform caietului de sarcini nr. 144741/18.08.2021 : - Cantitate minimă: 10.857 topuri: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 10.592 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3: 265 topuri; - Cantitate maximă: 27.142 topuri: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 26.480 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3: 662 topuri. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru, conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 144741/18.08.2021: - Cantitate minimă: 1.025 topuri: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 1.000 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3: 25 topuri; - Cantitate maximă: 4.100 topuri: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 4.000 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3: 100 topuri. Frecvenţa şi valoarea contractelor subsecvente care urmează a fi atribuite: Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare Frecventa contractelor subsecvente ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente pe an sau ori de câte ori este necesar în funcţie de necesităţile achizitorului şi fondurile alocate în acest sens . a) Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 333.648,00 lei, exclusiv TVA; b) Valoarea minimă estimată a acordului cadru: 133.464,00 lei, exclusiv TVA; c) Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 50.400,00 lei, exclusiv TVA; d)Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent: 12.600,00 lei, exclusiv TVA. Notă: -Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie. -Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele. -Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante.. 2. Role hârtie plotter, Obiectul acordului-cadru constă în achiziţionarea de: Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare Lot 2: Role hârtie plotter, conform Caietului de sarcini nr.144741/18.08.2021 Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru, conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 144741/18.08.2021: Cantitate minimă: 24 role: - rolă hârtie plotter A0+: 11 role; - rolă hartie plotter A2: 8 role; - rolă hartie plotter A3: 5 role. - Cantitate maximă: 59 role: - rolă hârtie plotter A0+: 27 role; - rolă hartie plotter A2: 21 role; - rolă hartie plotter A3: 11 role. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru, conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 144741/18.08.2021: Cantitate minimă: 3 role: - rolă hârtie plotter A0+: 1 rola; - rolă hartie plotter A2: 1 rola; - rolă hartie plotter A3: 1 rola; Cantitate maximă: 9 role: - rolă hârtie plotter A0+: 4 role; - rolă hartie plotter A2: 3 role; - rolă hartie plotter A3: 2 role. Frecvenţa şi valoarea contractelor subsecvente care urmează a fi atribuite: Lot 2:Role hârtie plotter Frecventa contractelor subsecvente ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente pe an sau ori de câte ori este necesar în funcţie de necesităţile achizitorului şi fondurile alocate în acest sens. a) Valoarea maximă estimată a acordului cadru: 2.525,00 lei, exclusiv TVA; b) Valoarea minimă estimată a acordului cadru: 1.025,00 lei, exclusiv TVA; c) Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 380,00 lei, exclusiv TVA; d) Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent: 115,00 lei, exclusiv TVA. Notă: - Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu această destinaţie. - Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natură diferite unele faţă de altele. - Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Achiziţie hârtie xerox A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter"  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter" – acord - cadru  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter 08.12.21
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter 08.12.21
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"  
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre  
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"