Feedback
I.D.: 67304700

"Achiziţie de servicii în vederea implementării unei campanii privind promovarea, publicitatea şi informarea proiectului: "VENUS – Împreună pentru o viată în siguranţă" Contract de finanţare: 465/4/4/128038"

Data publicarii
21.03.22 Exista 1.052.495 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79342200-5 72413000-8 79970000-4
Termenul limita pentru depunere:
08.04.22
Pretul estimativ:
552.940,28 RON - 552.940,28 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.03.22 Publicat la 26.03.22 Publicat la 30.03.22 Publicat la 01.04.22 Publicat la 04.04.22 Publicat la 06.04.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de servicii în vederea implementării unei campanii privind promovarea, publicitatea şi informarea proiectului: "VENUS – Împreună pentru o viată în siguranţă" Contract de finanţare 465/4/4/128038", dupa cum urmeaza: • LOT 1: Servicii de organizare seminarii de informare şi conştientizare (cazare, catering, transport, chirie locaţie), • LOT 2: Servicii de creare şi difuzare spoturi TV si radio, • LOT 3...
Achiziţionarea de servicii în vederea implementării unei campanii privind promovarea, publicitatea şi informarea proiectului: "VENUS – Împreună pentru o viată în siguranţă" Contract de finanţare 465/4/4/128038", dupa cum urmeaza: • LOT 1: Servicii de organizare seminarii de informare şi conştientizare (cazare, catering, transport, chirie locaţie), • LOT 2: Servicii de creare şi difuzare spoturi TV si radio, • LOT 3: Servicii de creare site aferent proiectului, • LOT 4: Servicii de grafică şi de imprimare materiale promoţionale este inclusă în cadrul proiectul "VENUS– ÎMPREUNĂ PENTRU O VIAŢĂ ÎN SIGURANŢĂ" (cod MySMIS 128038), finanţat din Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, conform contractului de finantare POCU: 465/4/4/128038. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită indicat mai sus. Autoritatea contractantă nu va răspunde solicitărilor de clarificări făcute cu depăşirea termenului stabilit la Secţiunea I, din Fişa de date. Autoritatea contractantă va posta răspunsurile însotite de întrebari în SICAP, conform art. 160, alin. 3 din Legea nr. 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Campanie privind prevenirea şi combaterea violenţei domestice" în cadrul proiectului: "VENUS– ÎMPREUNĂ PENTRU O VIAŢĂ ÎN SIGURANŢĂ!" - Contract de finanţare: 465/4/4/128038", LOT 1: Creare si difuzare spoturi TV şi radio si LOT 2: Servicii de grafică şi de imprimare materiale promoţionale 29.09.22
Servicii de creare si difuzare spoturi TV si radio, privind promovarea, publicitatea şi informarea proiectului: "VENUS – Împreună pentru o viată în siguranţă" Contract de finanţare: 465/4/4/128038 15.05.23
Servicii de creare si difuzare spoturi TV si radio, privind promovarea, publicitatea şi informarea proiectului: "VENUS – Împreună pentru o viată în siguranţă" Contract de finanţare: 465/4/4/128038 15.05.23
"Achiziţie de servicii în vederea implementării unei campanii privind promovarea, publicitatea şi informarea proiectului: "VENUS – Împreună pentru o viată în siguranţă" Contract de finanţare: 465/4/4/128038"  
Contract de furnizare de produse ,,Echipamente IT pentru locuinţa protejată pentru victimele violenţei domestice proiect "Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă!" – POCU 465/4/4/128038 – D.G.A.S.P.C. SECTOR 5 partener, conform caiet de sarcini. 13.02.20
Contract de furnizare de produse ,,Echipamente IT pentru locuinţa protejată pentru victimele violenţei domestice proiect "Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă!" – POCU 465/4/4/128038 – D.G.A.S.P.C. SECTOR 5 partener, conform caiet de sarcini. 07.01.20
"Campanie privind prevenirea şi combaterea violenţei domestice" în cadrul proiectului: "VENUS– ÎMPREUNĂ PENTRU O VIAŢĂ ÎN SIGURANŢĂ!" - Contract de finanţare: 465/4/4/128038", LOT 1: Creare si difuzare spoturi TV şi radio si LOT 2: Servicii de grafică şi de imprimare materiale promoţionale  
Servicii de organizare seminarii de informare si conştientizare Bucuresti/Ilfov, în cadrul Campaniei privind prevenirea şi combaterea violenţei domestice" din cadrul proiectului: "VENUS– ÎMPREUNĂ PENTRU O VIAŢĂ ÎN SIGURANŢĂ!" - Contract de finanţare: 465/4/4/128038" 25.07.23
Contract de furnizare produse pentru locuinţa protejată pentru victimele violenţei domestice din cadrul proiectului "Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă!" – POCU 465/4/4/128038 – D.G.A.S.P.C. SECTOR 5 partener, conform caiet de sarcini. 27.01.20
Raspuns solicitare de clarificari set 1_ ADV1375605_ 20.07.2023_servicii de organizare seminarii de informare si conştientizare Bucuresti/Ilfov din cadrul proiectului: "VENUS– ÎMPREUNĂ PENTRU O VIAŢĂ ÎN SIGURANŢĂ!" 25.07.23