2. Creare si difuzare spoturi TV si radio,
Obiectivul specific al contractului aferent lotului 2, este crearea si difuzarea de spoturi TV si radio, dupa cum urmeaza:
• Realizarea si difuzarea unui clip video la nivel national (minim 500 de difuzari)
• Realizarea si difuzarea unui spot radio la nivel national (minim 200 de difuzari)
Contractul de servicii de informare şi publicitate are ca scop asigurarea desfăşu...
2. Creare si difuzare spoturi TV si radio,
Obiectivul specific al contractului aferent lotului 2, este crearea si difuzarea de spoturi TV si radio, dupa cum urmeaza:
• Realizarea si difuzarea unui clip video la nivel national (minim 500 de difuzari)
• Realizarea si difuzarea unui spot radio la nivel national (minim 200 de difuzari)
Contractul de servicii de informare şi publicitate are ca scop asigurarea desfăşurării tuturor activităţilor necesare pentru comunicarea corespunzătoare a obiectivelor şi rezultatelor proiectului, crearea si difuzarea de spoturi TV si radio.
În interesul atingerii obiectivelor stabilite, prin îndeplinirea contractului de prestare servicii, ofertantul desemnat câştigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure următoarele:
1. Realizare clip TV - 1 clip video
2. Difuzare clip TV - 500 difuzari
3. Realizare spot radio - 1 spot radio
4. Difuzare spot radio - 200 difuzari.
4. Servicii de grafică şi de imprimare materiale promoţionale,
Achiziţia de servicii de grafică şi de imprimare materiale promoţionale aferente proiectului: "VENUS– ÎMPREUNĂ PENTRU O VIAŢĂ ÎN SIGURANŢĂ!" - Contract de finanţare: 465/4/4/128038.
Prestatorul va propune actiuni/activitati prin care sa atingă cel putin urmatoarele cerinte:
- Realizarea a cel putin 15.000 de pliante,
- Realizarea a cel putin 25.000 de stickere autocolante,
- Realizarea a cel putin 44 de roll up si 2 bannere,
- Realizarea a cel putin 8 de materiale publicate in mass-media..
1. Servicii de organizare seminarii de informare si conştientizare (cazare, catering, transport, chirie locaţie),
Obiectivul specific al contractului aferent lotului 1, este organizarea de seminarii de informare şi constientizare la nivel regional.
Seminariile vor fi realizate în sistem hibrid cu participarea fizică a câte 50 de participanti/regiune şi, după caz, în sistem online, pentru alţi participanţi interesati din cadrul autorităţilor publice centrale şi locale.
Cele 8 evenimentele se vor organiza după cum urmează:
• Pentru Regiunea de dezvoltare Nord - Est care grupează judeţele Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui, seminarul va avea loc în oraşul: Iaşi
• Pentru Regiunea de dezvoltare Sud - Est care grupează judeţele: Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Vrancea şi Tulcea, seminarul va avea loc în oraşul: Constanţa;
• Pentru Regiunea de dezvoltare Sud – Muntenia care grupează judeţele: Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Ialomiţa, Prahova şi Teleorman, seminarul va avea loc în oraşul: Ialomiţa;
• Pentru Regiunea de dezvoltare Sud - Vest Oltenia care grupează: judeţele Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt şi Vâlcea, seminarul va avea loc în oraşul: Olt;
• Pentru Regiunea de dezvoltare Vest care grupează judeţele: Arad, Caraş–Severin, Hunedoara şi Timiş, seminarul va avea loc în oraşul: Timişoara;
• Pentru Regiunea de dezvoltare Nord - Vest care grupează judeţele: Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Sălaj, Satu–Mare şi Maramureş, seminarul va avea loc în oraşul: Bistriţa Năsăud ;
• Pentru Regiunea de dezvoltare Centru – grupează judeţele Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş şi Sibiu, seminarul va avea loc în oraşul: Braşov;
• Pentru Regiunea de dezvoltare Bucureşti - Ilfov – grupează municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, seminarul va avea loc în oraşul: Bucureşti..
3. Creare site aferent proiectului,
Obiectivul specific al contractului este crearea siteului aferent proiectului, dupa cum urmeaza:
• realizarea, dezvoltarea si promovarea unui site de informare si care sa fie accesat de cel putin 1000 de vizitatori pe luna.
Contractul de realizare, dezvoltare si promovare website pentru proiectul VENUS, are ca scop asigurarea desfăşurării tuturor activităţilor necesare pentru comunicarea corespunzătoare a obiectivelor şi rezultatelor proiectului, asfel, în interesul atingerii obiectivelor stabilite, prin îndeplinirea contractului, ofertantul desemnat câştigător al procedurii de atribuire va trebuie să asigure un minim de specificaţii thenice dupa cum sunt descrise in caietul de sarcini..