Produsele ce se doresc a fi achiziţionate prin cele 3 loturi sunt aferente proiectului cu titlul "Achiziţie de echipamente necesare desfăşurării activităţii didactice in cadrul UAT Comuna Budeşti, Judeţul Vâlcea" Furnizare echipamente IT, cod F-PNRR-Dotari-2023-2207, CONTRACT DE FINANŢARE NR. 935DOT ⁄ 2023. Această componentă vizează susţinerea unei transformări durabile prin utilizarea soluţiilor verzi şi digitale.
Pentru...
Produsele ce se doresc a fi achiziţionate prin cele 3 loturi sunt aferente proiectului cu titlul "Achiziţie de echipamente necesare desfăşurării activităţii didactice in cadrul UAT Comuna Budeşti, Judeţul Vâlcea" Furnizare echipamente IT, cod F-PNRR-Dotari-2023-2207, CONTRACT DE FINANŢARE NR. 935DOT ⁄ 2023. Această componentă vizează susţinerea unei transformări durabile prin utilizarea soluţiilor verzi şi digitale.
Pentru fiecare lot in parte.
Obiectivul general al proiectului este reprezentat de utilizarea oportunităţii oferite de PNRR pentru creşterea calităţii ofertei educaţionale la nivelul Comunei Budeşti, prin asigurarea condiţiilor optime de derulare a procesului educaţional în Şcoala Gimnazială Budeşti şi structurile anexă, utilizând o abordare integrată ce vizează două direcţii principale de acţiune: (1) dotarea cu echipamente tehnologice digitale ce vor facilita aplicarea unor metode şi tehnici de predare moderne, respectiv (2) îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale pentru a îndeplini exigenţele organizării unui proces educaţional modern şi incluziv, prin dotarea cu materiale didactice şi mobilier adecvat.
Astfel, prezenta achiziţie are un impact direct asupra atingerii obiectivelor, răspunde unei necesităţi majore identificate la nivelul autorităţii contractante, fiind complementară cu alte achiziţii ce se vor realiza în cadrul proiectului.
În cadrul contractului, se doreşte furnizarea următoarelor produse:
LOTUL I
" Achiziţie Echipamente pentru dotare laboratoare de informatică din unităţi de învăţământ de nivel primar, gimnazial şi liceal/unitate conexă sau UIP din reţeaua IPT"
1. Sisteme sunet, 1 bucată
2. Imprimantă Multifuncţională, 1 bucată
3. Camera videoconferinţă, 1 bucată
4. Routere wifi, 1 bucată;
5. Scanner planetar de carte- 1 bucată
6. Server stocare documente scanate- 1 bucată
7. Licente Microsoft office - 26 bucăţi;
8. Program antivirus- 26 bucăţi;
9. Ochelari realitate virtuală- 26 bucăţi;
10. Scaner documente, portabil- 1 bucată
LOTUL II
"Achiziţie Echipamente TIC pentru organizarea în mediul pentru unităţi de învăţământ preuniversitar"
1. Display interactiv (tabla interactivă) , 7 bucăţi;
2. Suport pentru display interactiv, 7 bucăţi;
3. Laptop, 7 bucăţi;
4. Sistem de sunet, 7 bucăţi;
5. Imprimantă multifuncţională, 7 bucăţi;
LOTUL III
"Achiziţie Echipament digital pentru dotarea unui laborator de ştiinţe din unitate de învăţământ preuniversitar"
1. Imprimantă multifuncţională, 1 bucată;
2. Scaner documente, portabil, 1 bucată;
3. Licente Microsoft office, 1 bucată;
4. Program antivirus, 1 bucată;
Valoare estimata Lotul I - 88.500 lei fara TVA
" Achiziţie Echipamente pentru dotare laboratoare de informatică din unităţi de învăţământ de nivel primar, gimnazial şi liceal/unitate conexă sau UIP din reţeaua IPT":
Valoare estimata a echipamentelor 88.500,00 lei fara TVA
Valoare estimata Lotul II - 147.700,00 lei fara TVA
"Achiziţie Echipamente TIC pentru organizarea în mediul pentru unităţi de învăţământ preuniversitar"
Valoare estimata a echipamentelor 147.700,00 lei fara TVA
Valoare estimata LOTUL III – 5.500,00 lei fara TVA
"Achiziţie Echipament digital pentru dotarea unui laborator de ştiinţe din unitate de învăţământ preuniversitar"
Valoare estimata a echipamentelor 5.500,00 lei fara TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor.