Feedback
I.D.: 104906914

"Achiziţie de echipamente necesare desfăşurării activităţii didactice in cadrul UAT Comuna Budeşti, Judeţul Vâlcea" Furnizare echipamente IT, cod F-PNRR-Dotari-2023-2207, CONTRACT DE FINANŢARE NR. 935DOT ⁄ 2023.

Data publicarii
31.10.24
Coduri CPV
32232000-8 22000000-0 30213100-6
Pretul estimativ:
5.500,00 RON - 5.500,00 RON
147.700,00 RON - 147.700,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. "Achiziţie Echipament digital pentru dotarea unui laborator de ştiinţe din unitate de învăţământ preuniversitar", Astfel, prezenta achiziţie are un impact direct asupra atingerii obiectivelor, răspunde unei necesităţi majore identificate la nivelul autorităţii contractante, fiind complementară cu alte achiziţii ce se vor realiza în cadrul proiectului. În cadrul contractului, se doreşte furnizarea următoarelor...
3. "Achiziţie Echipament digital pentru dotarea unui laborator de ştiinţe din unitate de învăţământ preuniversitar", Astfel, prezenta achiziţie are un impact direct asupra atingerii obiectivelor, răspunde unei necesităţi majore identificate la nivelul autorităţii contractante, fiind complementară cu alte achiziţii ce se vor realiza în cadrul proiectului. În cadrul contractului, se doreşte furnizarea următoarelor produse: LOTUL III "Achiziţie Echipament digital pentru dotarea unui laborator de ştiinţe din unitate de învăţământ preuniversitar" 1. Imprimantă multifuncţională, 1 bucată; 2. Scaner documente, portabil, 1 bucată; 3. Licente Microsoft office, 1 bucată; 4. Program antivirus, 1 bucată; "Achiziţie Echipament digital pentru dotarea unui laborator de ştiinţe din unitate de învăţământ preuniversitar" Valoare estimata a echipamentelor 5.500,00 lei fara TVA Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor.. 2. "Achiziţie Echipamente TIC pentru organizarea în mediul pentru unităţi de învăţământ preuniversitar", Astfel, prezenta achiziţie are un impact direct asupra atingerii obiectivelor, răspunde unei necesităţi majore identificate la nivelul autorităţii contractante, fiind complementară cu alte achiziţii ce se vor realiza în cadrul proiectului. În cadrul contractului, se doreşte furnizarea următoarelor produse: LOTUL II "Achiziţie Echipamente TIC pentru organizarea în mediul pentru unităţi de învăţământ preuniversitar" 1. Display interactiv (tabla interactivă) , 7 bucăţi; 2. Suport pentru display interactiv, 7 bucăţi; 3. Laptop, 7 bucăţi; 4. Sistem de sunet, 7 bucăţi; 5. Imprimantă multifuncţională, 7 bucăţi; "Achiziţie Echipamente TIC pentru organizarea în mediul pentru unităţi de învăţământ preuniversitar" Valoare estimata a echipamentelor 147.700,00 lei fara TVA Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu