Feedback
I.D.: 56166251

"Achiziţie cartuşe laser şi cartuşe cerneală"

Data publicarii
20.04.21 Exista 186.723 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2 30192113-6
Termenul limita pentru depunere:
24.05.21
Pretul estimativ:
1.000.439,50 RON - 1.000.439,50 RON
Documente participare:
  1. Anexa la contract.docx
  2. caiet sarcini acord cadru cartuse tip cartus ULTIM BUN.pdf
  3. Contract subsecvent.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru buna funcţionare a imprimantelor şi multifuncţionalelor din dotarea Primăriei Municipiului Craiova, autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord cadru pentru achiziţia de cartuşe laser şi cartuşe cerneală, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 30657/17.02.2021. Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru (24 luni), precum şi pentru fiecare contract subsecvent, sunt conform c...
Pentru buna funcţionare a imprimantelor şi multifuncţionalelor din dotarea Primăriei Municipiului Craiova, autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord cadru pentru achiziţia de cartuşe laser şi cartuşe cerneală, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 30657/17.02.2021. Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru (24 luni), precum şi pentru fiecare contract subsecvent, sunt conform caietului de sarcini. Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea Acordului-cadru/Contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în co nformitate cu dispoziţiile legii. Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(l) din Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătură cu documentaţia de atribuire este de 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. în conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu