Proiectul a fost depus în cadrul Măsurii 6.B.1/6B - "Creşterea coeziunii şi responsabilităţii social -comunitare şi culturale şi a capacităţii UAT-urilor de a interveni şi rezolva problemele comunităţii prin investiţii în înfiinţarea şi dezvoltarea infrastructurii educaţionale, sociale, culturale şi de intervenţie" din cadrul SDL GAL "Codrii de Aramă ", investiţia propusă venind în întâmpinarea necesităţii dotării primăriei...
Proiectul a fost depus în cadrul Măsurii 6.B.1/6B - "Creşterea coeziunii şi responsabilităţii social -comunitare şi culturale şi a capacităţii UAT-urilor de a interveni şi rezolva problemele comunităţii prin investiţii în înfiinţarea şi dezvoltarea infrastructurii educaţionale, sociale, culturale şi de intervenţie" din cadrul SDL GAL "Codrii de Aramă ", investiţia propusă venind în întâmpinarea necesităţii dotării primăriei cu un Buldoexcavator echipat cu accesorii specifice activităţilor de gospodărire comunală sau pentru intervenţii de forţă majoră.
Prin prezentul proiect se doreşte dotarea Primăriei comunei Dimăcheni, cu un buldoexcavator modern, de mărime medie, prevăzut cu echipamente pentru gospodărire comunală respectiv:
• Cupă multifuncţională
• Cupă pentru braţ de excavare
Achiziţionarea buldoexcavatorului, cu ajutorul căruia se vor realiza servicii specifice, intervenţii, va fi benefică pentru comună, atât din punct de vedere economic, cât şi din punct de vedere social.
Implementarea proiectului, va contribui considerabil la scăderea costurilor primăriei, pentru activitatea de întreţinere şi deszăpezire a drumurilor, iar la fel de important este faptul că, în caz de necesitate, se va interveni imediat, în timp util, cu propriile utilaje, asigurându-se:
> Lucrări de întreţinere a drumurilor publice;
> Lucrări de asigurare a condiţiilor de deplasare în siguranţă pe perioada sezonului rece (aplicarea de material antiderapant);
> Deblocarea drumurilor în caz de deszăpezire;
> Intervenţii de urgenţă în caz de calamităţi;
> îndepărtarea copacilor căzuţi sau a materialelor care ar putea bloca traficul pe drumurile publice;
> Evacuarea pământului şi a pietrişului rezultat după ploi puternice;
> Participarea la acţiuni de salvare în caz de inundaţii;
Caracteristicile echipamentelor şi dotărilor solicitate a fi incluse în cadrul ofertei sunt detaliate în cadrul Fişelor tehnice anexe la Caietul de sarcini.
Documentaţiile tehnico vor respecta conţinutul cadru prevăzut în HG 907 / 2016 cu toate modificările şi completările ulterioare, iar conţinutul şi soluţiile tehnico stabilite în cadrul acestora vor respecta prevederile normative, standardele, STAS-urilor tehnico în vigoare.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări din partea operatorilor economici: 10 zile până la data limită de depunere a ofertelor (în conformitate cu art. 160 alin 1 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare şi art. 103 alin 1 din HG 395 / 2016 cu modificările şi completările).
Termenul limită până la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire: 5 zile până la data limită de depunere a ofertelor (în conformitate cu art. 161 alin 2 din Legea 98 / 2016 cu modificările şi completările ulterioare ).