Feedback
I.D.: 83905894

"Achiziţia serviciilor dirigintelui de şantier" în cadrul proiectului "Construcţie locuinţe sociale colective, inclusiv utilităţi si amenajări exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip" , cod SMIS 137985

Data publicarii
26.06.23 Exista 113.560 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
585.248,38 RON - 585.248,38 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform caietului de sarcini Obiectul principal al Contractului este de asigurarea supravegherii şi verificării proiectului şi execuţiei lucrărilor de către dirigentele de şantier /Supervizor ca reprezentant al beneficiarului în derularea contractului de lucrări, monitorizarea şi supervizarea proiectului şi execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform prevederilor legislaţiei române în vigoare (Legea...
Conform caietului de sarcini Obiectul principal al Contractului este de asigurarea supravegherii şi verificării proiectului şi execuţiei lucrărilor de către dirigentele de şantier /Supervizor ca reprezentant al beneficiarului în derularea contractului de lucrări, monitorizarea şi supervizarea proiectului şi execuţiei lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform prevederilor legislaţiei române în vigoare (Legea nr.10/1995, Ordinul nr. 1496 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier) în scopul asigurării implementării cu succes a lucrărilor efectuate pentru obiectivul de investiţii "CONSTRUCŢIE LOCUINŢE SOCIALE COLECTIVE, INCLUSIV UTILITĂŢI ŞI AMENAJĂRI EXTERIOARE LOC DE JOACA, STR. BAIA DE NISIP COD SMIS 137985 din punct de vedere al parametrilor: timp, cost, calitate şi siguranţă Dirigintele/ diriginţii de şantier va/vor avea nevoie de avizarea prealabila a beneficiarului pentru: • orice modificare a obiectului lucrărilor, care ar conduce la modificarea preţului contractului, sau schimbă substanţial obiectul, caracterul sau calitatea lucrărilor; • un subcontractant care nu este numit în Contract pentru a îndeplini o parte a sarcinilor; • orice prelungire a termenului de încheiere a contractului de lucrări; Lucrările executate care vor fi supravegheate de dirigintele de şantier/ supervizor sunt de construcţia unui ansamblu de 8 blocuri, cu un număr total de 80 apartamente din care 32 apartamente cu 3 camere, 32 de apartamente cu 2 camere si 16 apartamente de 1 camera, precum si amenajările exterioare aferente obiectivului pe care îl deservesc: cai de circulaţie auto, alei pietonale, locuri de parcare supraterane, puncte gospodăreşti dar si spatii verzi, locuri de joaca pentru copii si grădini comunitare pentru utilizatorii celor 80 de apartamente propuse. Se propun doua tipuri de imobile, tip A si tip B, cate 4 de fiecare tip, rezultând astfel totalul de 8 imobile: A1, A2, A3, A4, B1, B2 ,B3 ,B4. Imobilul de tip A, are 3 apartamente pe nivel, de 1, 2, si 3 camere, având nivelurile identice, rezultând astfel un total de 12 apartamente/ imobil. Totalul de apartamente pentru imobilele de tip A este de 48 de apartamente. Imobilul de tip B, are cate 2 apartamente pe nivel, de 2 si 3 camere, având nivelurile identice, rezultând astfel un total de 8 apartamente/ imobil. Totalul de apartamente pentru imobilele de tip B este de 32 apartamente. In vederea realizării ansamblului de 8 imobile, se propun două tipologii de blocuri, respectiv imobilul de tip A şi imobilul de tip B, ambele tipologii cu regim de înălţime P+3E. Circulaţiile se vor realiza de tip cursive deschise, cu panouri decorative şi cu rol fonic si scări exterioare din beton, deschise şi acoperite. Dispunerea circulaţiilor se va realiza pe laturile nordice ale imobilelor, acestea având simplu tract. De asemenea se va amenaja un spaţiu de joacă şi spaţiul verde adiacent acestuia pentru activităţi de recreere Aceste spaţii vor consta în : - suprafaţa de joaca acoperita cu dale cauciucate pentru a oferi siguranţa la cădere; - echipament de joaca profesional care oferă posibilitate activităţilor pentru căţărat, alunecat, legănat, balansoar; - echipament de parkour, care le oferă adolescenţilor posibilitatea de a se dezvolta si a interacţiona, prin activităţi moderne; - echipament de fitness pentru adulţi; - amenajarea unui spaţiu de grătar de exterior si mese de picnic; - dotarea parcului cu mobilier urban specific - bănci, coşuri de gunoi; - plantarea de arbori care sa ofere un spaţiu umbrit si sa ajute la curăţarea aerului; - dotarea cu echipament de irigare a vegetaţiei instalate; - realizarea sistemului de iluminat ce deserveşte parcului. Reguli de comunicare şi transmitere a datelor: Solicitările de clarificări se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Secţiunea "Documentaţie şi Clarificări" cât şi fiecărui operator economic care a solicitat clarificarea, din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cel mai târziu a 7-a zi înainte de data depunerii ofertelor (deoarece răspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări trebuie să fie transmis cu cel puţin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor). Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Achiziţia serviciilor dirigintelui de şantier" în cadrul proiectului "Construcţie locuinţe sociale colective, inclusiv utilităţi si amenajări exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip" , cod SMIS 137985 19.01.23
Achizitia serviciilor de proiectare si execuţie lucrări de constructie: “Constructie locuinte sociale colective, inclusiv utilitati si amenajari exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip" - cod SMIS 137985  
Achizitia serviciilor de proiectare si execuţie lucrări de constructie: “Constructie locuinte sociale colective, inclusiv utilitati si amenajari exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip" - cod SMIS 137985 10.08.22
"Dirigenţie de şantier"- pentru obiectivul de investiţii "Modernizarea, reabilitarea şi extinderea traseelor de transport public electric" cod SMIS 121050  
Execuţia lucrărilor rămase de executat pentru obiectivul de investiţii "Extindere, reabilitare, dotare Centru Cultural Ocna Sibiului" 24.02.23
Execuţia lucrărilor rămase de executat pentru obiectivul de investiţii "Extindere, reabilitare, dotare Centru Cultural Ocna Sibiului" 24.04.23
Reabilitare spatiu situat la etajul II al imobilului in vederea amenajarii a 2 spatii tip Smart Lab si Grup sanitar aferente Colegiului National Gheorghe Lazar 07.10.24
Execuţia lucrărilor în cadrul proiectului de "REABILITAREA MODERATĂ A CLĂDIRILOR DIN DOMENIUL PUBLIC PENTRU ÎMBUNĂTĂŢIREA SERVICIILOR PRESTATE LA NIVELUL UAT SADU, JUDEŢUL SIBIU – LOT 1 CLĂDIRE CĂMIN CULTURAL SADU, LOT 2 CLĂDIRE SEDIU PRIMĂRIE şi CLĂDIRE BIBLIOTECĂ-ARHIVĂ, LOT 3 CLĂDIRE COMPLEX COMERCIAL, LOT4 CLĂDIRE ŞCOALĂ" 20.05.24
Amenajare spatiu verde partea stanga Raul Negru 30.05.23
"Reabilitare Gradinita cu PP nr.5 in vederea imbunatatirii eficientei enrgetice " Sibiu str. Siretului nr.6. 14.11.23