Feedback
I.D.: 73823719

"Achiziţia de staţii de lucru de tip I si tip II pentru DGRFP Braşov şi unităţile subordonate."

Data publicarii
06.10.22 Exista 60.492 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
10.11.22
Pretul estimativ:
350.420,00 RON - 350.420,00 RON
Documente participare:
  1. proiect contract.pdf
  2. instructiuni.pdf
  3. Formulare statii de lucru 2022.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Este foarte importantă achiziţionarea noilor staţii de lucru fixe cu sisteme de operare moderne capabile sa răspundă ultimelor tipuri de atacuri cibernetice. Astfel DGRFP BRASOV intenţionează să achiziţioneze sisteme hardware noi cu sistem de operare Microsoft Windows capabile să fie administrate într-un mediu Active Directory şi cu ultimele capabilităţi de securitate.Este necesară înlocuirea staţiilor de lucru pentru a pu...
Este foarte importantă achiziţionarea noilor staţii de lucru fixe cu sisteme de operare moderne capabile sa răspundă ultimelor tipuri de atacuri cibernetice. Astfel DGRFP BRASOV intenţionează să achiziţioneze sisteme hardware noi cu sistem de operare Microsoft Windows capabile să fie administrate într-un mediu Active Directory şi cu ultimele capabilităţi de securitate.Este necesară înlocuirea staţiilor de lucru pentru a putea susţine cele mai noi cerinţe ale utilizatorilor,precum şi pentru a asigura securitatea sistemului informatic al DGRFP.Brasov care să respecte cerinţele minime obligatorii solicitate prinl caietul de sarcini, achiziţie care să includă livrarea şi punerea în funcţiune. 1. staţii de lucru de tip I -31 buc - 182.353,00 lei fara TVA 2. staţii de lucru de tip II -40 buc - 168.067,00 lei fara TVA Termenul limita până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire, este de 14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde clar şi complet, la solicitările de clarificări, este de 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/2016, actualizată şi ale art. 27 din Anexa la HG 395/2016 actualizată.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu