Feedback
I.D.: 59771592

"Achiziţia de servicii de tipărire şi de livrare formulare specifice registrului comerţului"

Data publicarii
10.08.21 Exista 758.420 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79823000-9
Pretul estimativ:
194.940,00 RON - 194.940,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cantităţile estimate minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru, cantităţile minime şi maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului – cadru, valoarile minime şi maxime ale acordului – cadru, precum şi valorile estimate ale ale celui mai mare contract subsecvent, valorile estimate ale celui mai mic contract ...
Cantităţile estimate minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru, cantităţile minime şi maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului – cadru, valoarile minime şi maxime ale acordului – cadru, precum şi valorile estimate ale ale celui mai mare contract subsecvent, valorile estimate ale celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului – cadru, sunt: Cantitate minima acord cadru 1.792.500 formulare Cantitate maxima acord cadru 3.585.000 formulare Cantitate cel mai mic contract subsecvent298.750 formulare Cantitate cel mai mare contract subsecvent 1792.500 formulare Valoarea celui mai mare contract subsecvent 115.119,00 lei fara TVA Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru - Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor din Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti şi unităţi administrate  
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 30.03.21
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 30.03.21
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 04.03.21
Achiziţia de servicii de întreţinere şi mentenanţă, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru pentru scanere Kodak i260 + flatbed, scanere Kodak i620, precum si scanere Kodak i2900 si scanere Kodak i4250 + flatbed, pentru sediul central al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi sediile oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 04.03.21
RENOVAREA INTEGRATĂ (consolidare seismică şi renovare energetică moderată) şi RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR PUBLICE - grădiniţe, şcoli, licee, clădiri administrative din Sectorul 3 (Execuţie) 22.08.22
LUCRĂRI DE EXTINDERE A CLĂDIRILOR PUBLICE DIN SECTORUL 3 - grădiniţe, şcoli, licee, clădiri administrative din Sectorul 3 (Execuţie) 23.08.22
RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE - blocuri de locuinte din Sectorul 3 02.08.22
RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE - blocuri de locuinte din Sectorul 3 02.08.22
SUSPENDATA - RENOVAREA INTEGRATĂ (consolidare seismică şi renovare energetică moderată) şi RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR PUBLICE - grădiniţe, şcoli, licee, clădiri administrative din Sectorul 3 (Execuţie) 19.09.22