Acord-cadru de achiziţie piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţie şi întreţinere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Autoutilitare MAN cu echipamente, trailer 40 tone, autoutilitare DAF, semiremorcă tip cisternă, autobasculante IVECO, semiremorcă basculabilă din dotarea DRDP Timişoara; Lot 2 Autofreze de zăpadă FRESIA, Automăsurătoare stradală Iveco cu suprastructură; Lot 3 Echipament reparaţii prin stropiri ...
Acord-cadru de achiziţie piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţie şi întreţinere pe o perioadă de 2 ani, pentru: Lot 1 Autoutilitare MAN cu echipamente, trailer 40 tone, autoutilitare DAF, semiremorcă tip cisternă, autobasculante IVECO, semiremorcă basculabilă din dotarea DRDP Timişoara; Lot 2 Autofreze de zăpadă FRESIA, Automăsurătoare stradală Iveco cu suprastructură; Lot 3 Echipament reparaţii prin stropiri succesive, Buldoexcavator TEREX cu echipamente, sonetă montat şi demontat parapeţi
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este în a 20-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limită la care Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.