" Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrări de execuţie si dotarea si echiparea sediului pentru obiectivul de investiţii SEDIU JUDECATORIE LUDUS" - Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de proiectare faza Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie si Asistenta tehnica din part...
" Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrări de execuţie si dotarea si echiparea sediului pentru obiectivul de investiţii SEDIU JUDECATORIE LUDUS" - Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de proiectare faza Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie si Asistenta tehnica din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice precum şi execuţia lucrărilor proiectate şi dotarea obiectivului de investiţii.
Prin prezenta procedură se vor achiziţiona, în principal, servicii şi lucrări pentru :
- elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini, etc;
- execuţie lucrări;
- asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor;
-dotarea, mobilarea şi echiparea obiectivului de investiţie.
Etapa I: Proiectare si Asistenta Tehnica
Investiţia propusa respectiv lucrările vor fi detaliate la nivelul Proiectului tehnic si a Detaliilor de execuţie. Respectarea standardelor de calitate a lucrărilor este esenţiala pentru atingerea obiectivului investiţiei. Astfel, achiziţia serviciilor de proiectare si asistenta din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor este esenţiala pentru buna implementare a activităţilor proiectului, deoarece prin specializările deţinute, se va asigura Autorităţii Contractante sprijinul tehnic necesar pana la efectuarea recepţiei finale la finalizarea lucrărilor, precum si in perioada de garanţie a acesteia, şi la recepţia finala, garantand astfel calitatea proiectului si a lucrărilor.
Proiectul Tehnic de Execuţie (PTE) si Detaliile de Execuţie (D.D.E) trebuie sa conţină partea scrisa, partea desenata si detalii de execuţie in conformitate cu HG nr.907/2016. Proiectul tehnic trebuie sa fie elaborat clar, sa asigure informaţii tehnice complete privind viitoarea lucrare si sa răspundă cerinţelor tehnice, economice si tehnologice ale Beneficiarului. Proiectul tehnic se considera acceptat, dupa avizarea favorabila de catre Autoritatea Contractanta, obtinerea avizelor tehnice necesare demararii obiectivului de investitii.
Etapa 2: Executie lucrari
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în Studiul de Fezabilitate in conformitate cu documentaţia tehnica (PT) avizata si pe baza documentaţiei Detalii de Execuţie aferenta Proiectului Tehnic, inclusiv dotarea, echiparea si mobilarea sediului Judecatoriei Ludus.
Termenul limita la care Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare privind documentatia de atribuire: prin raportare la data limita de depunere a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat, Autoritatea contractanta va transmiste raspunsul la clarificari cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. In acest sens, operatorii economici interesati vor adresa solicitarile in timp util cu respectarea termenului de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.