Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de proiectare faza Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie si Asistenta tehnica din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile HG
907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor d...
Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de proiectare faza Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie si Asistenta tehnica din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile HG
907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice precum şi execuţia lucrărilor proiectate şi dotarea , echiparea si mobilarea obiectivului de investiţii.
Obiectivul general al investiţiei vizează îmbunătăţirea condiţiilor de desfăşurare a actului de justiţie. Obiectivul propus pentru realizarea investiţiei a fost definit astfel încât să existe coerenţa cu obiectivele politicilor de investiţii sectoriale şi locale relevante.
Conform devizului general aprobat valoarea totala estimata a achizitiei este de 13 971 508,68 lei fara TVA, din care:
Etapa I - Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului - 520 650,00 lei fara TVA:
- Doc suport si cheltuieli pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii - 2100 lei fara TVA;
- Certificarea performantei energetice si auditul energetic al cladirilor - 1000 lei fara TVA;
- Doc. Obtinere avize - 2000 lei fara TVA;
- Proiect tehnic si detalii de executie - 470 550 lei fara TVA;
-Asistenta tehnica din partea proiectantului – pe perioada executiei lucrarilor - 35000 lei fara TVA;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului – pentru participarea la fazele incluse in programul de control al lucrarilor, avizat de catre ISC - 10000 lei fara TVA;
Etapa a II-a - Executie lucrari - 13 450 858,70 lei fara TVA:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului - 495 321,78 lei fara TVA;
- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii - 442 487,63 lei fara TVA;
- Cheltuieli pentru investitia de baza - Constructii si instalatii total - 9 218 798,53 lei fara TVA;
- Cheltuieli pentru investitia de baza - Montaj utilaje tehnologice - 177 976,70 lei fara TVA;
- Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj - 1 779 767,00 lei fara TVA;
- Dotari - 956 323,52 lei fara TVA;
- Alte cheltuieli - Organizare de santier -lucrari de constructii aferente organizarii de santier - 258 364,60 lei fara TVA;
- Alte cheltuieli - Comisioane, cote, taxe, etc - 121 818,92 lei fara TVA;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.