Feedback
I.D.: 50668136

" Servicii de mentenanţă postgaranţie pentru Sistemul E-Management RA ROMATSA"

Data publicarii
16.10.20 Exista 839.079 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72250000-2
Pretul estimativ:
19.500.000,00 RON - 19.500.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cantităţi minime şi maxime acord cadru:•Servicii de mentenantă şi suport tehnic pentru sistemul E-Management ce include şi suport tehnic de tip Oracle Premier Suport pentru produsele software Oracle din infrastructura sistemului E-management cu durata de 1 an - minim:1 maxim: 4;• Servicii de mentenanţa şi asistenţa în exploatare, suport adaptiv şi suport corectiv pentru modulele/ariile functionale ale sistemului E-Manageme...
Cantităţi minime şi maxime acord cadru:•Servicii de mentenantă şi suport tehnic pentru sistemul E-Management ce include şi suport tehnic de tip Oracle Premier Suport pentru produsele software Oracle din infrastructura sistemului E-management cu durata de 1 an - minim:1 maxim: 4;• Servicii de mentenanţa şi asistenţa în exploatare, suport adaptiv şi suport corectiv pentru modulele/ariile functionale ale sistemului E-Management cu durata de 1 an sau 6 luni - minim:1 maxim: 7;•Servicii de suport evolutiv pentru modulele/ariile functionale ale sistemului E-Management cu durata de 6 luni - minim:1 maxim: 8.Cantităţi minime şi maxime la nivelul unui contract subsecvent pe 12 luni: •Servicii de mentenantă şi suport tehnic pentru sistemul E-Management ce include şi suport tehnic de tip Oracle Premier Suport pentru produsele software Oracle din infrastructura sistemului E-management cu durata de 1 an - minim:1 maxim: 2;•Servicii de mentenanţa şi asistenţa în exploatare, suport adaptiv şi suport corectiv pentru modulele/ariile functionale ale sistemului E-Management cu durata de 1 an sau 6 luni - minim:1 maxim: 2;•Servicii de suport evolutiv pentru modulele/ariile functionale ale sistemului E-Management cu durata de 6 luni - minim:1 maxim: 2;Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 2.120.000 lei.Cantitătile contractului subsecvent cu cea mai mare valoare sunt contractele subsecvente anuale servicii de ORACLE PREMIER SUPORT ale sistemului E-Management pe o perioada de 12 luni .Prin contract subsecvent anual/semestrial se întelege un pachet de servicii integrate de mentenantă (preventivă, corectivă, evolutivă, adaptivă si suport tehnic) pentru produsele specificate în Anexa nr. 1 a Caietul de sarcini care are în vedere derularea activitătilor pe o perioada de 12 luni sau 6 luni succesive începând cu data semnării contractului subsecvent.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu