Contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor de curăţenie este finalizarea lucrărilor de construire a Palatului de Justiţie Prahova, amplasat în Municipiul Ploieşti şi necesitatea curăţeniei zilnice atât in spatiile publice (Sali de judecata, holuri, Sali şedinţa, etc), cat si in spatiile de birouri si celelalte spatii din cadrul clădirii. Pentru aducerea la îndeplinire a atribuţiilor şi competenţelor celor două ...
Contextul care a determinat achiziţionarea serviciilor de curăţenie este finalizarea lucrărilor de construire a Palatului de Justiţie Prahova, amplasat în Municipiul Ploieşti şi necesitatea curăţeniei zilnice atât in spatiile publice (Sali de judecata, holuri, Sali şedinţa, etc), cat si in spatiile de birouri si celelalte spatii din cadrul clădirii. Pentru aducerea la îndeplinire a atribuţiilor şi competenţelor celor două instanţe de judecată, respectiv Tribunalul Prahova si Curtea de Apel Ploieşti, este necesară derularea în condiţii optime a activităţilor curente.
Scopul achiziţionării serviciilor de curăţenie si întreţinere a sparţilor aparţinând Palatului de Justiţie Prahova este de a asigura sănătatea angajaţilor in toate aspectele de munca, prin asigurarea corespunzătoare a cadrului si a mediului intern de lucru pentru salariaţii instituţiei, si pentru desfăşurarea in cele mai bune condiţii a procesului de munca, apărarea vieţii, integrităţii fizice si psihice, sănătatea salariaţilor si a altor persoane ce desfăşoară anumite activităţi in cadrul instituţiei , precum si a actorilor externi ce sunt implicaţi in activităţile conexe sistemului judiciar.
Prestatorul va efectua serviciile de curatenie la Sediul Palatului de Justitie Prahova adresa. Ploieşti, str.Gheorghe Doja, nr.42, judeţul Prahova, imobil compus din D+P+M+5E, astfel:
• Camere: 229 cu suprafaţă totală de 6271,84 mp
• Săli de şedinţă: 14 cu suprafaţă totală de 1684 mp
• Grupuri sanitare: 60 (94 de cabine) cu suprafaţă de 417,21 mp
• Holuri: 136 cu suprafaţă de 5831,32 mp
Serviciile de curatenie se vor desfasura in doua etape :
A) Etapa I - Curăţenie generală – se va desfăşura o singura data, la începutul contractului;
B) Etapa II - Curăţenie de întreţinere ( zilnica) – timp de 4 luni, respectiv lunile septembrie-decembrie 2021.