Feedback
I.D.: 75336953

" Proiecte tip Quick Wins " – Lucrări de eliminare a restricţiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIŞOARA – 5 loturi

Data publicarii
17.11.22 Exista 194.490 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45234100-7
Pretul estimativ:
1.280.877,08 RON - 1.280.877,08 RON
16.300.140,40 RON - 16.300.140,40 RON
13.951.504,46 RON - 13.951.504,46 RON
7.776.732,58 RON - 7.776.732,58 RON
17.472.729,99 RON - 17.472.729,99 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Situaţia actuală :Traverse beton fisurate la rând;Şine defecte pe suprafaţa de rulare şi uzură multiplă verticală şi laterală, în curbă şi aliniament, la limita toleranţelor admisibile;Prisma de piatră spartă colmatată cu zone noroioase;Piatră spartă insuficientă/prismă incompletă;Material metalic cu grad avansat de uzură;Şanţuri colmatate care nu mai asigură scurgerea apelor;Lucrările de eliminare a restricţiilor de viteză...
Situaţia actuală :Traverse beton fisurate la rând;Şine defecte pe suprafaţa de rulare şi uzură multiplă verticală şi laterală, în curbă şi aliniament, la limita toleranţelor admisibile;Prisma de piatră spartă colmatată cu zone noroioase;Piatră spartă insuficientă/prismă incompletă;Material metalic cu grad avansat de uzură;Şanţuri colmatate care nu mai asigură scurgerea apelor;Lucrările de eliminare a restricţiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii includ : Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linii curente şi directe în cadrul cărora se utilizează doar materiale de cale noi, cu afectraea substartului căii în zona schimbătoarelor de cale, în zona trecerilor la nivel şi în zona punctelor noroioase, menţionate în evidenţa căilorferate şi în caietul de sarcini de către Beneficiar.Principalele categorii de lucrări în sarcina Executantului sunt : - achiziţionarea materialelor/produselor necesare - asigurarea utilajelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor; - închiderea liniei de catre executant şi scoaterea LC de sub tensiune (unde este cazul) asigurată de beneficiar pentru zilele lucrătoare; Scoaterea LC de sub tensiune în zilele de liber, se va face pe baza solicitării Executantului.; -ciuruirea mecanizată a prismei de piatră spartă pe linie curentă, directă şi zona aparatelor de cale va fi efectuată de executant; -secţionarea şinei existente din 180 în 180 m de către executant; -demontarea căii, efectuată de executant. Traversele scoase şi materialul mărunt aferent se vor depozita ordonat pe banchetă, se vor încărca cu mijloace mecanizate şi vor fi transportate, de către executant, în staţia stabilită de beneficiar pentru depozitarea materialelor scoase din cale. Şina scoasă din cale va fi depozitată în lungul căii, la baza prismei de piatră spartă ciuruite. Şina va fi transportată de catre Executant in statia CF adiacenta zonei lucrarilor executate la terminarea lucrărilor. -aşternerea şi compactarea substratului acolo unde gradul de compactare este < de 50 MPa, in zona trecerilor la nivel, a schimbatoarelor -aplanarea platformei caii, efectuată de executant. -montarea caii prin pozarea traverselor din beton noi asigurandu-se o poza de 1734 bucati pe kilometru, cu pozitionarea sinei noi tip 60, a JIL-urilor si a cupoanelor de tranzitie, la pozitiile kilometrice stabilite. Şinele se vor eclisa cu materialele asigurate de catre Executant . Toate capetele de şină vor fi asigurate cu o singură gaură pentru eclisare (gaura a doua), pentru a avea posibilitatea de realizare a căii fără joante fără a mai fi necesară debitarea capetelor şinelor. Executantul, prin toate activităţile, va avea în vedere că orice operaţie de lucrări nu trebuie să modifice substanţial traseul în plan, profilul longitudinal şi transversal existent al căii faţă de cel iniţial. - profilarea prismei de piatra spartă şi executarea unui buraj intermediar, in vederea asigurării căii pentru descarcarea pietrei sparte din dozatoare, se va efectua de către Executant;- completarea prismei de piatră spartă cu piatră descărcată din vagoane sau cu utilaje multifuncţionale. -profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, se va efectua de către Executant;-înlocuirea dalelor prefabricate de la trecerile la nivel cu dale noi, se va efectua de către Executant;-realizarea căii fără joante, se va efectua de către Executant;-continuitatea curentului de semnalizare la joante, se va asigura printr-o singură conexiune din sârmă zincată cu Ø 4 mm, de către Executant.Situaţia actuală :Traverse beton fisurate la rând;Şine defecte pe suprafaţa de rulare şi uzură multiplă verticală şi laterală, în curbă şi aliniament, la limita toleranţelor admisibile;Aparate de cale cu travesrse speciale necorespunzătoare şi piese metalice uzate;Prisma de piatră spartă colmatată cu zone noroioase;Piatră spartă insuficientă/prismă incompletă;Material metalic cu grad avansat de uzură;Şanţuri colmatate care nu mai asigură scurgerea apelor;Treceri la nivel neconforme din punct de vedere al planeităţii.Lucrările de eliminare a restricţiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii includ : Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linii curente şi directe în cadrul cărora se utilizează doar materiale de cale noi, cu afectraea substartului căii în zona schimbătoarelor de cale, în zona trecerilor la nivel şi în zona punctelor noroioase, menţionate în evidenţa căilorferate şi în caietul de sarcini de către Beneficiar.Principalele categorii de lucrări în sarcina Executantului sunt :- achiziţionarea materialelor/produselor necesare - asigurarea utilajelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor; - închiderea liniei de catre executant şi scoaterea LC de sub tensiune (unde este cazul) asigurată de beneficiar pentru zilele lucrătoare; Scoaterea LC de sub tensiune în zilele de liber, se va face pe baza solicitării Executantului.; -ciuruirea mecanizată a prismei de piatră spartă pe linie curentă, directă şi zona aparatelor de cale va fi efectuată de executant; -secţionarea şinei existente din 180 în 180 m de către executant; -demontarea căii, efectuată de executant. Traversele scoase şi materialul mărunt aferent se vor depozita ordonat pe banchetă, se vor încărca cu mijloace mecanizate şi vor fi transportate, de către executant, în staţia stabilită de beneficiar pentru depozitarea materialelor scoase din cale. Şina scoasă din cale va fi depozitată în lungul căii, la baza prismei de piatră spartă ciuruite. Şina va fi transportată de catre Executant in statia CF adiacenta zonei lucrarilor executate la terminarea lucrărilor. -aşternerea şi compactarea substratului acolo unde gradul de compactare este < de 50 MPa, in zona trecerilor la nivel, a schimbatoarelor -aplanarea platformei caii, efectuată de executant. -montarea caii prin pozarea traverselor din beton noi asigurandu-se o poza de 1734 bucati pe kilometru, cu pozitionarea sinei noi tip 60, a JIL-urilor si a cupoanelor de tranzitie, la pozitiile kilometrice stabilite. Şinele se vor eclisa cu materialele asigurate de catre Executant . Toate capetele de şină vor fi asigurate cu o singură gaură pentru eclisare (gaura a doua), pentru a avea posibilitatea de realizare a căii fără joante fără a mai fi necesară debitarea capetelor şinelor. Executantul, prin toate activităţile, va avea în vedere că orice operaţie de lucrări nu trebuie să modifice substanţial traseul în plan, profilul longitudinal şi transversal existent al căii faţă de cel iniţial. - profilarea prismei de piatra spartă şi executarea unui buraj intermediar, in vederea asigurării căii pentru descarcarea pietrei sparte din dozatoare, se va efectua de către Executant;- completarea prismei de piatră spartă cu piatră descărcată din vagoane sau cu utilaje multifuncţionale. -profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, se va efectua de către Executant;-înlocuirea dalelor prefabricate de la trecerile la nivel cu dale noi, se va efectua de către Executant;-realizarea căii fără joante, se va efectua de către Executant;-continuitatea curentului de semnalizare la joante, se va asigura printr-o singură conexiune din sârmă zincată cu Ø 4 mm, de către Executant.Situaţia actuală :Traverse beton fisurate la rând;Şine defecte pe suprafaţa de rulare şi uzură multiplă verticală şi laterală, în curbă şi aliniament, la limita toleranţelor admisibile;Prisma de piatră spartă colmatată cu zone noroioase;Piatră spartă insuficientă/prismă incompletă;Material metalic cu grad avansat de uzură;Şanţuri colmatate care nu mai asigură scurgerea apelor;Lucrările de eliminare a restricţiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii includ : Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linii curente şi directe în cadrul cărora se utilizează doar materiale de cale noi, cu afectraea substartului căii în zona schimbătoarelor de cale, în zona trecerilor la nivel şi în zona punctelor noroioase, menţionate în evidenţa căilorferate şi în caietul de sarcini de către Beneficiar.Principalele categorii de lucrări în sarcina Executantului sunt : - achiziţionarea materialelor/produselor necesare - asigurarea utilajelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor; - închiderea liniei de catre executant şi scoaterea LC de sub tensiune (unde este cazul) asigurată de beneficiar pentru zilele lucrătoare; Scoaterea LC de sub tensiune în zilele de liber, se va face pe baza solicitării Executantului.; -ciuruirea mecanizată a prismei de piatră spartă pe linie curentă, directă şi zona aparatelor de cale va fi efectuată de executant; -secţionarea şinei existente din 180 în 180 m de către executant; -demontarea căii, efectuată de executant. Traversele scoase şi materialul mărunt aferent se vor depozita ordonat pe banchetă, se vor încărca cu mijloace mecanizate şi vor fi transportate, de către executant, în staţia stabilită de beneficiar pentru depozitarea materialelor scoase din cale. Şina scoasă din cale va fi depozitată în lungul căii, la baza prismei de piatră spartă ciuruite. Şina va fi transportată de catre Executant in statia CF adiacenta zonei lucrarilor executate la terminarea lucrărilor. -aşternerea şi compactarea substratului acolo unde gradul de compactare este < de 50 MPa, in zona trecerilor la nivel, a schimbatoarelor -aplanarea platformei caii, efectuată de executant. -montarea caii prin pozarea traverselor din beton noi asigurandu-se o poza de 1734 bucati pe kilometru, cu pozitionarea sinei noi tip 60, a JIL-urilor si a cupoanelor de tranzitie, la pozitiile kilometrice stabilite. Şinele se vor eclisa cu materialele asigurate de catre Executant . Toate capetele de şină vor fi asigurate cu o singură gaură pentru eclisare (gaura a doua), pentru a avea posibilitatea de realizare a căii fără joante fără a mai fi necesară debitarea capetelor şinelor. Executantul, prin toate activităţile, va avea în vedere că orice operaţie de lucrări nu trebuie să modifice substanţial traseul în plan, profilul longitudinal şi transversal existent al căii faţă de cel iniţial. - profilarea prismei de piatra spartă şi executarea unui buraj intermediar, in vederea asigurării căii pentru descarcarea pietrei sparte din dozatoare, se va efectua de către Executant;- completarea prismei de piatră spartă cu piatră descărcată din vagoane sau cu utilaje multifuncţionale. -profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, se va efectua de către Executant;-înlocuirea dalelor prefabricate de la trecerile la nivel cu dale noi, se va efectua de către Executant;-realizarea căii fără joante, se va efectua de către Executant;-continuitatea curentului de semnalizare la joante, se va asigura printr-o singură conexiune din sârmă zincată cu Ø 4 mm, de către Executant.Situaţia actuală :Traverse beton fisurate la rând;Şine defecte pe suprafaţa de rulare şi uzură multiplă verticală şi laterală, în curbă şi aliniament, la limita toleranţelor admisibile;Prisma de piatră spartă colmatată cu zone noroioase;Piatră spartă insuficientă/prismă incompletă;Material metalic cu grad avansat de uzură;Şanţuri colmatate care nu mai asigură scurgerea apelor;Lucrările de eliminare a restricţiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii includ : Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linii curente şi directe în cadrul cărora se utilizează doar materiale de cale noi, cu afectraea substartului căii în zona schimbătoarelor de cale, în zona trecerilor la nivel şi în zona punctelor noroioase, menţionate în evidenţa căilorferate şi în caietul de sarcini de către Beneficiar.Principalele categorii de lucrări în sarcina Executantului sunt : - achiziţionarea materialelor/produselor necesare - asigurarea utilajelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor; - închiderea liniei de catre executant şi scoaterea LC de sub tensiune (unde este cazul) asigurată de beneficiar pentru zilele lucrătoare; Scoaterea LC de sub tensiune în zilele de liber, se va face pe baza solicitării Executantului.; -ciuruirea mecanizată a prismei de piatră spartă pe linie curentă, directă şi zona aparatelor de cale va fi efectuată de executant; -secţionarea şinei existente din 180 în 180 m de către executant; -demontarea căii, efectuată de executant. Traversele scoase şi materialul mărunt aferent se vor depozita ordonat pe banchetă, se vor încărca cu mijloace mecanizate şi vor fi transportate, de către executant, în staţia stabilită de beneficiar pentru depozitarea materialelor scoase din cale. Şina scoasă din cale va fi depozitată în lungul căii, la baza prismei de piatră spartă ciuruite. Şina va fi transportată de catre Executant in statia CF adiacenta zonei lucrarilor executate la terminarea lucrărilor. -aşternerea şi compactarea substratului acolo unde gradul de compactare este < de 50 MPa, in zona trecerilor la nivel, a schimbatoarelor -aplanarea platformei caii, efectuată de executant. -montarea caii prin pozarea traverselor din beton noi asigurandu-se o poza de 1734 bucati pe kilometru, cu pozitionarea sinei noi tip 60, a JIL-urilor si a cupoanelor de tranzitie, la pozitiile kilometrice stabilite. Şinele se vor eclisa cu materialele asigurate de catre Executant . Toate capetele de şină vor fi asigurate cu o singură gaură pentru eclisare (gaura a doua), pentru a avea posibilitatea de realizare a căii fără joante fără a mai fi necesară debitarea capetelor şinelor. Executantul, prin toate activităţile, va avea în vedere că orice operaţie de lucrări nu trebuie să modifice substanţial traseul în plan, profilul longitudinal şi transversal existent al căii faţă de cel iniţial. - profilarea prismei de piatra spartă şi executarea unui buraj intermediar, in vederea asigurării căii pentru descarcarea pietrei sparte din dozatoare, se va efectua de către Executant;- completarea prismei de piatră spartă cu piatră descărcată din vagoane sau cu utilaje multifuncţionale. -profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, se va efectua de către Executant;-înlocuirea dalelor prefabricate de la trecerile la nivel cu dale noi, se va efectua de către Executant;-realizarea căii fără joante, se va efectua de către Executant;-continuitatea curentului de semnalizare la joante, se va asigura printr-o singură conexiune din sârmă zincată cu Ø 4 mm, de către Executant.Situaţia existentă : -Traverse beton fisurate la rând;-Şine defecte pe suprafaţa de rulare şi uzură multiplă verticală şi laterală, în curbă şi aliniament, la limita toleranţelor admisibile;-Prisma de piatră spartă colmatată cu zone noroioase;-Piatră spartă insuficientă/prismă incompletă;-Material metalic cu grad avansat de uzură;-Şanţuri colmatate care nu mai asigură scurgerea apelor;-Treceri la nivel neconforme din punct de vedere al planeităţii.Lucrările de eliminare a restricţiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii includ : Lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe linii curente şi directe în cadrul cărora se utilizează doar materiale de cale noi, cu afectraea substartului căii în zona schimbătoarelor de cale, în zona trecerilor la nivel şi în zona punctelor noroioase, menţionate în evidenţa căilorferate şi în caietul de sarcini de către Beneficiar.Principalele categorii de lucrări în sarcina Executantului sunt : - achiziţionarea materialelor/produselor necesare - asigurarea utilajelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor; - închiderea liniei de catre executant şi scoaterea LC de sub tensiune (unde este cazul) asigurată de beneficiar pentru zilele lucrătoare; Scoaterea LC de sub tensiune în zilele de liber, se va face pe baza solicitării Executantului.; -ciuruirea mecanizată a prismei de piatră spartă pe linie curentă, directă şi zona aparatelor de cale va fi efectuată de executant; -secţionarea şinei existente din 180 în 180 m de către executant; -demontarea căii, efectuată de executant. Traversele scoase şi materialul mărunt aferent se vor depozita ordonat pe banchetă, se vor încărca cu mijloace mecanizate şi vor fi transportate, de către executant, în staţia stabilită de beneficiar pentru depozitarea materialelor scoase din cale. Şina scoasă din cale va fi depozitată în lungul căii, la baza prismei de piatră spartă ciuruite. Şina va fi transportată de catre Executant in statia CF adiacenta zonei lucrarilor executate la terminarea lucrărilor. -aşternerea şi compactarea substratului acolo unde gradul de compactare este < de 50 MPa, in zona trecerilor la nivel, a schimbatoarelor -aplanarea platformei caii, efectuată de executant. -montarea caii prin pozarea traverselor din beton noi asigurandu-se o poza de 1734 bucati pe kilometru, cu pozitionarea sinei noi tip 60, a JIL-urilor si a cupoanelor de tranzitie, la pozitiile kilometrice stabilite. Şinele se vor eclisa cu materialele asigurate de catre Executant . Toate capetele de şină vor fi asigurate cu o singură gaură pentru eclisare (gaura a doua), pentru a avea posibilitatea de realizare a căii fără joante fără a mai fi necesară debitarea capetelor şinelor. Executantul, prin toate activităţile, va avea în vedere că orice operaţie de lucrări nu trebuie să modifice substanţial traseul în plan, profilul longitudinal şi transversal existent al căii faţă de cel iniţial. - profilarea prismei de piatra spartă şi executarea unui buraj intermediar, in vederea asigurării căii pentru descarcarea pietrei sparte din dozatoare, se va efectua de către Executant;- completarea prismei de piatră spartă cu piatră descărcată din vagoane sau cu utilaje multifuncţionale. -profilarea mecanizată, burajul şi riparea mecanizată cu aducerea liniei la profilul în lung şi direcţie, se va efectua de către Executant;-înlocuirea dalelor prefabricate de la trecerile la nivel cu dale noi, se va efectua de către Executant;-realizarea căii fără joante, se va efectua de către Executant;-continuitatea curentului de semnalizare la joante, se va asigura printr-o singură conexiune din sârmă zincată cu Ø 4 mm, de către Executant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
" Proiecte tip Quick Wins " – Lucrări de eliminare a restricţiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIŞOARA – 5 loturi 15.06.22
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
„ Proiecte tip Quick Wins ” – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii SRCF TIMIȘOARA – 5 loturi  
Reparatie trecere la nivel km 569+230 linia 100 Orsova-Jimbolia, respectiv km 1+440 linia 217 Timisoara Est - Radna