Feedback
I.D.: 38548378

" Furnizare produse alimentare"

Data publicarii
20.09.19 Exista 193.641 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15112000-6
Termenul limita pentru depunere:
21.10.19
Pretul estimativ:
409.174,04 RON - 1.227.522,13 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1015201.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
" Achizitionare produse alimentare, respectiv Produse Lactate Si Branzeturi, Carne Şi Preparate Din Carne, Paine Si Produse De Panificatie, Zahar, Legume Fructe Transformate Si Diverse Conserve, Legume Si Fructe Proaspete, pentru cantina şcolii" Valoare estimata minima Lot 1 = 67.932,53 lei, fara TVA; Valoare estimata minima Lot 2 = 101.293,58 lei, fara TVA; Valoare estimata minima Lot 3 = 58.175,60 lei, fara TVA; Valoare ...
" Achizitionare produse alimentare, respectiv Produse Lactate Si Branzeturi, Carne Şi Preparate Din Carne, Paine Si Produse De Panificatie, Zahar, Legume Fructe Transformate Si Diverse Conserve, Legume Si Fructe Proaspete, pentru cantina şcolii" Valoare estimata minima Lot 1 = 67.932,53 lei, fara TVA; Valoare estimata minima Lot 2 = 101.293,58 lei, fara TVA; Valoare estimata minima Lot 3 = 58.175,60 lei, fara TVA; Valoare estimata minima Lot 4 = 128.477,75 lei, fara TVA; Valoare estimata minima Lot 5 = 52.754,59 lei, fara TVA Valoarea estimata minima a contractelor subsectevente este de 409.174,04 LEI, fara TVA. Valoare estimata maxima Lot 1 = 203.797,60 lei, fara TVA; Valoare estimata maxima Lot 2 = 303.880,73 lei, fara TVA; Valoare estimata maxima Lot 3 = 176.146,79 lei, fara TVA; Valoare estimata maxima Lot 4 = 385.433,25 lei, fara TVA; Valoare estimata maxima Lot 5 = 158.263,76 lei, fara TVA Valoarea estimata maxima a contractelor subsecvente este de 1.227.522,13 LEI, fara TVA. Aceasta cuprinde livrarea la sediul unitatii contractante de catre furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs. Livrarea se va face de către furnizor, conform comenzii telefonice in termen de 24 ore. Cantitatea totala se va face conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Durata acordului-cadru: 3 ani începând de la data semnării acordului-cadru de ambele parţi. Pe durata acordului cadru, se vor incheia 3 contracte subsectvente, cate un contract in fiecare an. In aplicarea prevederilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 si in masura in care in care termenele prevazute la art. 161 din Legea nr. 98/2016 nu pot fi respectate, autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 6 a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 14
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu