Feedback
I.D.: 74102840

" Furnizare de cartuse toner/cerneala 100% noi si consumabile pentru fotocopiatoare /faxuri" , cod CPV 30125000-1- Piese şi accesorii pentru imprimante şi fotocopiatoare

Data publicarii
14.10.22 Exista 70.491 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125000-1
Termenul limita pentru depunere:
17.10.22
Pretul estimativ:
27.510,00 RON - 27.510,00 RON
Documente participare:
  1. CS ANUNT cartuse 2022FORMULARE .doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Vă rugăm să postati pana in data de 17.10.2022 , ora 12:00 , in catalogul electronic SEAP oferta dumneavoastră pentru achiziţia publică de " Furnizare de cartuse toner/cerneala 100% noi si consumabile pentru fotocopiatoare /faxuri" , cod CPV 30125000-1- Piese şi accesorii pentru imprimante şi fotocopiatoare. Ofertantul se obligă:1.-să furnizeze produsele specificate în Formularul 2.1, respectiv oferta detaliată ...
Vă rugăm să postati pana in data de 17.10.2022 , ora 12:00 , in catalogul electronic SEAP oferta dumneavoastră pentru achiziţia publică de " Furnizare de cartuse toner/cerneala 100% noi si consumabile pentru fotocopiatoare /faxuri" , cod CPV 30125000-1- Piese şi accesorii pentru imprimante şi fotocopiatoare. Ofertantul se obligă:1.-să furnizeze produsele specificate în Formularul 2.1, respectiv oferta detaliată pentru cartuşe compatibile, compatibile premium, cartuse original , şi piese/consumabile conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice (ISO-9001, ISO-14001, ISO-19752, ISO-19798, ISO/IEC-24711, certificare testare STMC ) . Cartuşele compatibile trebuie să fie din componente noi 100%, nu reumplut sau remanufacturat), însoţite de declaraţia de conformitate sau declaraţie de conformitate UE (pentru produsele din afara Uniunii Europene) emisa de producator sau reprezentantul său autorizat stabilit în cadrul Uniunii /certificate de calitate si certificate de garantie (daca este cazul) emise de producător. Documentele vor fi prezentate în limba română sau traduse de un traducător autorizat.2.-să livreze produsele într-o tranşă, fără costuri suplimentare, la sediul DGASPC Gorj, str. Siretului nr. 24, Târgu Jiu, în termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzilor beneficiarului efectiv.3.- să emită factură pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pentru beneficiar Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj, după caz,beneficiar efectiv "_____________ ". 4.- să înlocuiască produsele refuzate pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului, dacă acestea nu corespund calitativ specificaţiilor tehnice - termen 2 zile de la notificarea scrisă în acest sens.5.- să furnizeze produsele constatate lipsă în urma efectuării receptiei cantitative şi a întocmirii procesului verbal de constatare a diferenţelor, pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului, în termen 2 zile de la notificarea scrisă în acest sens.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu