Obiectul prezentei achizitii îl reprezintă clădirile ciclului primar şi gimnazial. Acestea sunt amplasate în Regiunea de Dezvoltare Vest a României, în intravilanul Comunei Mănăştiur, Localitatea Mănăştiur, cea în care îşi desfăşoară activitatea ciclul gimnazial la nr. 299, judeţul Timiş, terenul având CF nr. 400348, nr. top. 325/2, iar cea în care îşi desfăşoară activitatea ciclul primar la nr. 303, terenul având CF nr. 40...
Obiectul prezentei achizitii îl reprezintă clădirile ciclului primar şi gimnazial. Acestea sunt amplasate în Regiunea de Dezvoltare Vest a României, în intravilanul Comunei Mănăştiur, Localitatea Mănăştiur, cea în care îşi desfăşoară activitatea ciclul gimnazial la nr. 299, judeţul Timiş, terenul având CF nr. 400348, nr. top. 325/2, iar cea în care îşi desfăşoară activitatea ciclul primar la nr. 303, terenul având CF nr. 400349, nr. top. 362/1.
Cantitatile, tipurile de lucrari ce se doresc a fi executate în cadrul contractului supus achizitiei sunt detaliate în caietul de sarcini si documentatia tehnica atasata. Valoarea estimată fără TVA a contractului de execuţie lucrări care urmează a fi încheiat, este de 3.386.362,82 lei fara TVA, defalcată după cum urmează:
cap. 1.2- 220.369,83 lei (amenajarea terenului)
cap. 1.3- 72.966,95 lei (amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala)
cap. 4.1 – 2.899.469,89 lei (constructii si instalatii);
cap. 4.2 – 21.233,29 lei (motaj utilaj tehnologic);
cap. 4.3 – 96.070,00 lei (utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare)
cap. 5.1- 76.252,86 lei ( constructii si instalatii aferente organizarii de santier)
Valoarea estimata de 3.386.362,82 lei, fara TVA, NU include valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in invitatia de participare si fisa de date a achizitiei - respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi transmise pe adresa de mail indicata de candidat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in incitatia de participare.