Titlu: " Executie lucrari in cadrul proiectului cu denumirea: Dezvoltare infrastructură rurală în comuna Mănăştiur, judeţul Timiş- LOT I’’
Detalierea lucrarilor ce urmează a fi executate se regasesc in cadrul caietelor de sarcini şi a proiectului tehnic nr. nr. 417/2020 elaborator SC NIMIS ULTRA SRL. , parte a documentatiei de atribuire.
Conform devizului general actualizat in luna iunie 2022, aprobat conform HCL nr. 39...
Titlu: " Executie lucrari in cadrul proiectului cu denumirea: Dezvoltare infrastructură rurală în comuna Mănăştiur, judeţul Timiş- LOT I’’
Detalierea lucrarilor ce urmează a fi executate se regasesc in cadrul caietelor de sarcini şi a proiectului tehnic nr. nr. 417/2020 elaborator SC NIMIS ULTRA SRL. , parte a documentatiei de atribuire.
Conform devizului general actualizat in luna iunie 2022, aprobat conform HCL nr. 39 din 04.07.2022 impreuna cu anexele nr.1, nr.2 si nr. 3 la HCL, conform proiectului tehnic nr. 417/2020 elaborator SC NIMIS ULTRA SRL, documente avizate si aprobate de Comuna Manastiur, valoarea estimată pentru " Executie lucrari in cadrul proiectului cu denumirea: Dezvoltare infrastructură rurală în comuna Mănăştiur, judeţul Timiş- LOT I’’ este 4.277.600,34 lei fara TVA, defalcată după cum urmează:
4.1 Constructii si instalatii 4.208.100,34 lei fara TVA
- Retea canalizare ape uzate menajere- 1.733.041,58 lei
- Racorduri canalizare ape uzate menajere- 326.557,60 lei
- Retea alimentare cu apa- 1.489.580,93 lei
- SPAU 1 ( str. 4) – 210.776,84 lei
- Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initial-448.143,39 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj -69.500 lei
4.3.1 Lista echipamente-SPAU 1, Grup pompare- 50.000 lei
4.3.2. Lista echipamente-SPAU 1, Generator electric- 19.500 lei
Valoarea estimata de 4.277.600,34 lei fara TVA, NU include valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in invitatia de participare si fisa de date a achizitiei - respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi transmise pe adresa de mail indicata de candidat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in incitatia de participare.