Conform contract finantare nr.4162 din 05.06.2019 incheiat intre comuna Manastiur si MDRAP , Componenta 1 POR/2017/10/10.1a/7regiuni, Axa Prioritară: Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Operaţiunea: Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului.
Prezentul proiect are ca scop reabilitarea cladiri...
Conform contract finantare nr.4162 din 05.06.2019 incheiat intre comuna Manastiur si MDRAP , Componenta 1 POR/2017/10/10.1a/7regiuni, Axa Prioritară: Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Operaţiunea: Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului.
Prezentul proiect are ca scop reabilitarea cladirii in care isi desfasoara activitatea Gradinita PN Remetea-Lunca, pastrandu-I functiunea actuala.
Detalierea lucrarilor ce urmează a fi executate se regasesc in cadrul caietelor de sarcini şi a priectului tehnic parte a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimată fără TVA a contractului de execuţie lucrări care urmează a fi încheiat, este de 566.507,52 lei, defalcată după cum urmează:
cap. 1.3- 23.425,00 lei (amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala)
cap. 4.1 – 522.471,71 lei (constructii si instalatii);
cap. 4.2 – 2.975,31 lei (motaj utilaj tehnologic);
cap. 4.3 – 14.800,00 lei (utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare)
cap. 5.1- 2.835,50 lei ( constructii si instalatii aferente organizarii de santier)
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a
achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a
ofertelor:7 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Documentatie, clarificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.
Prezenta procedura nu cuprinde dotarile interioare ale gradinitei.