Scopul acestui contract îl reprezintă: - servicii de consultanţă de specialitate în derularea procedurii SEA pentru POR SE 2021-2027 (Evaluare strategică de mediu).
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile.
Numărul de zile până la care AC poate transmite raspunsurile la clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidatur...
Scopul acestui contract îl reprezintă: - servicii de consultanţă de specialitate în derularea procedurii SEA pentru POR SE 2021-2027 (Evaluare strategică de mediu).
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile.
Numărul de zile până la care AC poate transmite raspunsurile la clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP.
Clauza suspensiva:
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de aprobarea fondurilor necesare prin actul aditional la contractul de finantare al proiectului "Sprijin pentru ADR SE în perioada 2020-2021 în vederea implementării POR 2014-2020 în Regiunea de Dezvoltare Sud–Est", cod SMIS 2014+ 137248, finanţat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 12 – Asistenţă Tehnică. Avand in vedere dispozitiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare vor fi aprobate prin Act Aditional la contractul de finantare al proiectului "Sprijin pentru ADR SE în perioada 2020-2021 în vederea implementării POR 2014-2020 în Regiunea de Dezvoltare Sud–Est", cod SMIS 2014+ 137248.
In cazul in care, indiferent de motive, suma necesara nu va fi aprobata prin act aditional, pe o perioada de o luna de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu art. 212 alin.1, lit. c) si alin. 2 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea unui contract de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de o luna, astfel incat, in cazul in care conditia semnarii contractului de finantare nu este indeplinita, procedura de atribuire este anulata.