Judeţul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor judeţene, în conformitate cu Ordonanţa nr.43 din 1997, republicată, privind regimul drumurilor, are obligaţia de a asigura desfăşurarea în condiţii de siguranţă a circulaţiei pe drumurile judeţene.
În urma reviziilor efectuate de personalul tehnic din cadrul Serviciului Mentenanţă Drumuri şi Poduri în cursul anului 2022, s-a constatat că pe majoritatea drumurilor...
Judeţul Arad, în calitate de proprietar al drumurilor judeţene, în conformitate cu Ordonanţa nr.43 din 1997, republicată, privind regimul drumurilor, are obligaţia de a asigura desfăşurarea în condiţii de siguranţă a circulaţiei pe drumurile judeţene.
În urma reviziilor efectuate de personalul tehnic din cadrul Serviciului Mentenanţă Drumuri şi Poduri în cursul anului 2022, s-a constatat că pe majoritatea drumurilor judeţene, dispozitivele de colectare a apelor sunt colmatate în proporţie de 70% - 90%, acostamentele aferente dispozitivelor de colectare a apelor sunt mai ridicate faţă de stratul de uzură, fapt care conduce la distrugerea suprastructurii drumului şi la infiltrarea apelor în aceasta, iar după coasa mecanizată, se regăsesc un număr mare de deşeuri stradale pe zona acostamentelor, în şanţuri şi pe partea zonelor verzi a drumurilor judeţene, ca atare Consiliul Judeţean Arad se obligă să cureţe, colecteze şi depoziteze deşeurile stradale.
Astfel, decolmatarea dispozitivelor de colectare a apelor pluviale pe drumurile judeţene contribuie la desfăşurarea traficului în condiţii de siguranţă.
De asemenea, participanţii la trafic sunt expuşi la riscuri de accidentări deoarece zonele unde sunt propuse lucrările de desfundare de şanţuri, în cazul fenomenelor meteorologice nefavorabile (ploi) apa stagnează pe partea carosabilă, punând în pericol siguranţa participanţilor la trafic.
Valoarea estimată calculată este de: Acord Cadru minim 103.148,81 lei fără TVA si Acord Cadru maxim 16.736.298,34 lei fără TVA, iar Contract Subsecvent minim 53.595,03 lei fără TVA si Contract Subsecvent maxim 4.172.364,59 lei fără TVA
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. Art. 161 din Lg 98/2016.